دسته‌بندی نشده

ارزیابی ماشین آلات کارخانه

[ad_1]

ارزیابی ماشین آلات کارخانه

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ماشین آلات کارخانه

ارزیابی ماشین آلات کارخانه : زمانیکه کارخانجات و یا شرکت های تولیدی بر حسب نیاز جهت ارزیابی و تعیین قیمت کارخانه به کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه می نمایند، علاوه بر ارزیابی عرصه و اعیان ، ارزیابی ماشین آلات کارخانه از مهمترین بخش قیمت گذاری محسوب می شود. لازم به توضیح اینکه بعضاً ارزش برند کارخانه که در سرفصل داراییهای نامشهود صورت های مالی کارخانه شناسایی می شود، می تواند چندین برابر ارزش عرصه و اعیان و ماشین آلات کارخانه باشد .

موارد مورد نیاز جهت ارزیابی ماشین آلات کارخانه :

تعیین ارزش روز کارخانه جهت ثبت در دفاتر مالیمعافیت مالیاتی از محل تجدید ارزیابی دارایی هااخذ وام بر اساس ارزش عرصه و اعیان و ماشین آلات کارخانهافزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی هاتوجیه اقتصادی به جهت طرح و توسعه کارخانهترهین کارخانه به جهت دریافت مواد اولیه تولیدرتبه بندی و ارزیابی عملکرد کارخانهانحلال و یا اعلام ورشکستگی کارخانهتعیین میزان سهام هر یک از شرکاخرید و یا فروش کارخانه

کارخانه ها برای تولید محصولات خود به ماشین آلات و مواد اولیه نیاز دارند. کارخانه را می توان به عنوان محلی که در آن کالاهای مورد نیاز جامعه ساخته می شود تعریف کرد. کارخانه از یک یا چند ساختمان تشکیل شده که در هر ساختمان تعدادی ماشین آلات جهت تولید محصولات وجود دارد. همچنین تعدادی از افراد نیز به عنوان نیروی کار در کنار ماشین آلات تولیدی حضور دارند و وظیفه ی مدیریت ماشین آلات جهت تولید محصولات را بر عهده دارند.

این مجموعه با همکاری تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری ، اعضاء پایه یک سازمان نظام مهندسی ، مهندسین مشاور پایه یک ، مهندسین با تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکتری و اساتید دانشگاه ها در رشته های مهندسی مکانیک ، راه و ساختمان ، تاسیسات ، مهندسی آب ، مهندسی سازه های دریایی ، مهندسی مدیریت ساخت ، مهندسی معدن و ….. آماده انجام امور کارشناسی ماشین آلات کارخانه ها بصورت تخصصی به شرح ذیل می باشد :

ماشین آلات کارخانه های آرایشی و بهداشتیماشین آلات کارخانه های آلومينيوم و فرآورده هاي آلومينيوميماشین آلات کارخانه های ابزار آلاتماشین آلات کارخانه های اتوماسيون – ابزار دقيقماشین آلات کارخانه های تجهيزات آزمايشگاهيماشین آلات کارخانه های تجهيزات پزشکي و دندانپزشکيماشین آلات کارخانه های چوب و فرآورده هاي چوبيماشین آلات کارخانه های خدماتماشین آلات کارخانه های دام و ملزومات دامداریماشین آلات کارخانه های ريخته گريماشین آلات کارخانه های صنایع ریسندگی و بافندگیماشین آلات کارخانه های صنایع ساختمانیماشین آلات کارخانه های صنایع غذاییماشین آلات کارخانه های صنعت پلاستیک و پلیمرماشین آلات کارخانه های صنعت چاپ و بسته بندیماشین آلات کارخانه های صنعت چرم و پوشاکماشین آلات کارخانه های صنعت خودروماشین آلات کارخانه های صنعت نفت , گاز , پتروشیمیماشین آلات کارخانه های طراحی و ساخت ماشین آلاتماشین آلات کارخانه های نیروگاه و تجهیزات نیروگاهی

 

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *