دسته‌بندی نشده

کارمندان درونگرا، محیط کار مخصوص خود را هم می‌خواهند


این نوع دفاتر کار از دهه ۱۹۶۰ مرسوم شدند، زمانی که یک گروه طراحی آلمانی به نام Quickborner متوجه شد که با این کار میزای کارایی کارکنان بالا می‌روند و همکاری‌ها بیشتر می‌شوند.

اما در سال ۲۰۱۱ یک روانپزشک به نام متیو دیویس، با بررسی طراحی‌های تعدادی از دفاتر متوجه شد که پی گرفتن این روند، همیشه منجر به موفقیت کارایی بیشتر نمی‌شود، او دریافت که اتفاقا این نوع دفاتر باعث کم شدن میزان توجه، بهره‌وری و خلاقیت و رضایت شغلی کارکنان می‌شوند.

در سال ۲۰۰۸ هم تعدادی از تحقیقات نشان داده بودند که کار در چنین اماکنی می‌تواند منجر به افزایش فشار خون و میزان درگیری کارکنان با هم شود.

کسانی که بیش از همه با دفاتر روباز مشکل دارند، آدم‌های درونگرا هستند(برای فهمیدن درونگرا یا برون گرا بودن خود، از تست MBTI کمک بگیرید). در واقع با تحمیل کردن چنین دفترهایی، شرکت‌ها خود را از نیروی فکری این دسته از کارکنان محورم می‌کنند.

به تزاگی سوزان کین در مشارکت با یک شرما تولید مبلمان اداری، نشان داده است که چطور می‌شود اتاقک‌های کوچکی طراحی کرد که با حفظ حریم شخصی کارکنان، محافظت آنها در برابر سر و صدای زیاد و نگاه‌های خیره سایر کارکنان، باعث رضایت شغلی بیشتر و افزایش بهره‌وری شوند.

مقالات مرتبط :
 

شغل هایی برای شخصیت های درون گرا و برون گرا

مهارت های ارتباطی خود را متناسب با شغل خود کنید.

 

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *