دسته‌بندی نشده

  • در طول روز انرژی خود را بالا ببرید

    [ad_1]                                         در این مقاله به بررسی علل این کاهش انرژی در روز و راه های رفع آنها می پردازیم. چه چیزی باعث پایین آمدن انرژی می شود ؟ دلایل زیادی برای پایین رفتن سطح انرژی شما وجود دارد مانند : کمبود خواب رژیم غذایی بد کمبود آهن یا ویتامین…

    ادامه مطلب...
  • به این دلایل است که هنوز پولدار نیستید!

    [ad_1]                                                                                                       صرف نظر از نوع تربیت، تحصیلات، حرفه یا شیوه زندگی بسیاری از ما در وضعیت مالی دلخواه خود قرار نداریم و دلیل همه‌ نیز تقریبا مشابه است. اما خبر خوب این است که هیچ زمان برای ثروتمند شدن دیر نیست. آیا دوست دارید بدانید چرا…

    ادامه مطلب...
  • 15 روش برای آنکه روز خود را با انگیزه آغاز کنید.

    [ad_1]                                             در این مقاله می خواهم شما را با ۱۵ روش برای آنکه صبح خود را با انگیزه شروع کنید، آشنا کنم. درخواست من از شما این است که پس از خواندن هر روش در ذهن خود تجسم کنید تاثیر این کار زمانی که صبح از خواب برمی خیزید…

    ادامه مطلب...
  • 8 کاری که افراد موفق در طول روز انجام می دهند

    [ad_1]                                      تجربه یک روز کاری بسیار موثر و کارا می تواند به شما احساس سرخوشی هدیه دهد، اما برخلاف باور عموم، چک کردن و انجام دادن تمام کارهای موجود در فهرست کارهای روزانه، واقعا نشانه ای از بهره وری نیست. مردمی که به راستی دارای بهره…

    ادامه مطلب...
  • 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است

    [ad_1]                           1. غرور مانع یادگیری غرور مانع اصلی یادگیری است. شما حتما این ضرب المثل ایرانی را شنیده اید پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است اما خودتان قضاوت کنید چند بار به خاطر حفظ غرورمان از سوال کردن طفره رفته ایم. اغلب کسانی که در رشته های مختلف علمی…

    ادامه مطلب...
  • چطور برند شخصی پایدار بسازیم؟

    [ad_1] نوع رفتار شما نیز برند شما را می‌سازد. پرسنال برندینگ با نتیجه فعالیت‌های ما شکل می‌گیرد اما باید دقت کرد “با نتیجه‌ی فعالیت‌ها” و این یعنی، فعالیت‌ها از درون ما نشات می‌گیرند و به اطراف ما منتقل می‌شوند. احتمالا شنیده‌اید که می‌گویند طرف آدم متخصصی است اما بداخلاق است.…

    ادامه مطلب...
  • بازاریابی عصبی چیست؟

    [ad_1] هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیام‌های بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش می‌یابد.                                                     مشکل ازدیاد پیام‌های تبلیغاتی حتما قبول دارید که بازاریابی و تبلیغات بسیار سخت‌تر شده است. همکاران و رقیبان شما احتمالا آن قدر زیاد هستند…

    ادامه مطلب...
  • چقدر با مفهوم نطق آسانسوری آشنا هستید؟

    [ad_1] چقدر با مفهوم نطق آسانسوری آشنا هستید؟ برای اینکه بدانید قدر فرصت ها را می دانید یا نه به شما پیشنهاد می کنم یکبار خودتان را در آسانسور محک بزنید! تعجب نکنید. احتمالا تعداد زیادی از شما خوانندگان محترم چیزی در مورد نطق آسانسوری یا Elevator Pitch نشنیده اید.…

    ادامه مطلب...
  • نگرش همه چیز است

    [ad_1]                                                در واقع مردم عموما آگاهی زیادی نسبت به نگرش خود ندارند. اگر گرسنه باشند یا پایشان صدمه ببیند، آنها را به خوبی حس می کنند، ولی کنترل خوبی روی نگرش خود ندارند. این یک اشتباه بزرگ است زیرا نگرش همه چیز است. نگرش راهی را که شما روی…

    ادامه مطلب...
  • 13 درس از ناپلئون هیل درباره هدف‌گذاری

    [ad_1]                                                                 1. اگر اعتقاد داشته باشید که می‌توانید، حتماً می‌توانید. به هر‌چه اعتقاد داشته باشیم اتفاق می‌افتد. به این اصطلاحاً تحقق باور می‌گویند. اغلب ما هرگز متوجه نمی‌شویم که از چه نیروی عظیمی برخورداریم،زیرا نمی‌خواهیم تن به انجام دادن کارهایی بدهیم که در‌نظر دیگران امکان انجام دادنش وجود ندارد.…

    ادامه مطلب...