دسته‌بندی نشده

کمپین نه به استفاده از کیسه های پلاستیکی – حفظ محیط زیست –

[ad_1]

گروه ما مجموعه ای از کارشناسان رسمی در رشته های مختلف است و موضوع این صفحه شاید کمی دور از مطالب دیگر سایت کارشناس آنلاین باشد اما به زندگی همه ی ما مربوط است. گروه کارشناس آنلاین چند سالی هست که به کمپین “نه به استفاده از کیسه پلاستیکی” پیوسته و به همین منظور، کیسه های پارچه ای مختص خود را با کمک مجموعه ی خوب “کیسه های پارچه ای تیرنگ” (Tireng Bags) چاپ کرده و به دوستان خود هدیه می دهد.

همراه کارشناسان رسمی محیط زیست همواره مشوق کمک به احیاء کره زمین و تغییر شیوه زندگی برای حفظ زیست بوم برای فرزندانمان باشیم.

نه به کیسه پلاستیکی

به چند مورد خوب فکر کنیم. با این میزان استفاده ی زیاد از پلاستیک در زندگی روزمره ی خودمان، داریم به سرعت، کره زمین را نابود کرده و امکان استفاده از آن را برای فرزندانمان و نسل های بعد از بین می بریم؟

باور کنید لازم نیست برای هر خریدی از فروشنده یک کیسه پلاستیکی بگیرید.

آیا می دانید که در هر بار رفتن به سوپرمارکت، چند کیسه پلاستیکی با خود به خانه می آوردید؟، آیا می دانید می توانید بسیاری از خرید های سوپری تان را در کیسه پارچه ای گذاشته و به خانه بیاورید و با این کار، سالیانه تعداد زیادی از مصرف پلاستیک در جهان کم کنید و از اضافه شدن آن به کره زمین جلوگیری نمایید؟.

فقط همین یک کره زمین را داریم

بله ما فقط همین یک کره زمین را داریم نه بیشتر. روش زندگی ما در سالیان قبل، مسائلی مانند گرم شدن زمین و سوراخ شدن لایه ازن و آلودگی شهر ها و آلودگی آب ها را به وجود آورده که الان هم معضل بزرگی برای جامعه هستند و به راحتی قابل رفع نیستند چه رسد به این که این سبک زندگی سال های دیگر ادامه پیدا کند.

مشخصات کیسه های پارچه ای

کیسه های پارچه ای قابل شستشو بوده و به راحتی تا شده و در کیف نیز جا می شوند و همچنین در طرح های متنوع و مدرن توسط هنرمندان کشورمان طراحی شده اند و حتی مناسب سلیقه فرزندان کوچک ما نیز هستند.

زمین پاک، آسوده است

به هم در پاک کردن کره زمین و محیط زیست خودمان کمک کنیم. شیوه زندگی ما، طبیعت و محیط زیست را به وضع فعلی در آورده و رو به نابودی کشانده و باید این را باور کنیم.

تا چند سال پیش، همگان حتی در کشورهای پیشرفته مانند آمریکا نیز آشغال های داخل ماشین را در حین حرکت به خیابان و جاده پرتاب می کردند اما بشریت توانست این موضوع را قبیح کند و از آن دست بکشد.

پس می توانیم عادت های بد زندگی خود را با موفقیت به عادت های مثبت و مفید تغییر دهیم.

مجموعه ساک های پارچه ای تیرنگ

با سپاس از مجموعه خوب کیسه های پارچه ای تیرنگ برای طراحی و دوخت این هدایا.

مجموعه تیرنگ با هدف کاهش استفاده از کیسه های نایلونی، اقدام به دوخت کیسه های پارچه ای با استفاده از مناسب ترین نوع پارچه های قابل شستشو و با دوام کرده و در این راه از طراحی بهترین گرافیست ها و تصویر پردازان روز ایران استفاده کرده است.

نشانی اینستاگرام مجموعه کیسه های پارچه ای تیرنگ:     @tireng_bags

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *