دسته‌بندی نشده

ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت

[ad_1]

ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت

کارشناس رسمی دادگستری ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت

کارشناس رسمی دادگستری ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت : شاید شما هم مانند بسیاری از مردم به دنبال گرفتن اخد اقامت اروپا و امریکا هستید، اما همانطور که می دانید در دنیا انواع مختلفی از اقامت وجود دارد و به همین منظور قوانین اقامتی خیلی متنوع و بسیار زیادی در کشورهای دنیا وضع شده اند.

یکی از ایده آل ترین روش های اقامت در کشورهای اروپایی، دریافت مجوز اقامت با اثبات تمکن مالی است.

در واقع در این نوع مجوز اقامت، متقاضی می تواند با اثبات تمکن مالی در ایران یعنی تنها با داشتن سند ملکی و ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری و سپرده بانکی مکفی، برای خود و خانواده اش (همسر، فرزندان تحت تکفل و حتی پدر و مادر) در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن جهت زندگی و سفر آزادانه به سراسر اروپا، مجوز اقامت تضمینی دریافت نماید.

بنابراین اشخاصی که خواهان دریافت مجوز اقامت تمکن مالی یا همان خود حمایتی هستند باید با نشان دادن اسناد مثبت قانونی، اثبات نمایند که برای پرداخت همه هزینه های اقامت خود در کشور مورد نظر از توان مالی کافی برخوردار هستند.

 

 

اقامت از طریق اثبات تمکن مالی که به زبان انگلیسی financial independent person و یا به اختصار اقامت fip نیز گفته می شود برای اشخاصی مناسب است که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند.

بنابراین شخصی که بتواند ثابت کند با هزینه شخصی قادر به حمایت مالی از خود و خانواده اش در کشور دیگر است، برای دریافت این مجوز واجد شرایط خواهد بود.

اگر شما و خانواده تان نیز قصد مهاجرت به کشور دیگر از طریق اثبات تمکن مالی را دارید باید به مسئولان سفارت کشور مورد نظر ثابت نمایید که هرگز هیچ کدام از شما قصد کار کردن در کشور آنها را نخواهید داشت بلکه تنها با هدف زندگی کردن در اروپا، برای اخذ اقامت اقدام کرده اید و منبع مالی برای پرداخت هزینه های زندگیتان از جای دیگری تامین می گردد.

لازم به ذکر است برای اخذ اقامت از این روش، هر کشور اروپایی طبق قوانین مربوطه حداقل مبلغی را که برای سرپرست خانواده، همسر و فرزندان وی به منظور پرداخت هزینه های اجاره محل زندگی، بیمه، حمل و نقل، غذا و پوشاک نیاز است در نظر می گیرد که شخص متقاضی باید توانایی پرداخت کامل آن را داشته باشد.

البته نکته قابل توجه در این بخش این است که متقاضی باید اثبات کند که بدون الزام به حضور در شغلی خاص و مثلا از طریق سود سپرده بانکی، درآمد کافی را برای پرداخت هزینه های ذکر شده خواهد داشت.

این درآمد باید ماهیانه چیزی در حدود ۳۰۰۰ الی ۴۰۰۰ یورو باشد و می تواند از روش هایی نظیر سود سپرده بانکی، سود سهام شرکت بورسی (اوراق بهادار مشمول سود)، اجاره نامه ملک و حقوق بازنشستگی تامین گردد.

البته شایان ذکر است علاوه بر این موارد، متقاضی باید حداقل دارای یک سند ملکی شش دانگ در ایران و یک موجودی بانکی معتبر باشد. اما علاوه بر اثبات شرایط مالی مناسب، ارائه ی برخی از مدارک هویتی نیز که نشان دهنده عدم سوء پیشینه شخص متقاضی است ضروری خواهد بود. ( ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت )

تمکن و توانایی مالی جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا

بر اساس اطلاعات سایت اداره مهاجرت کانادا فرد متقاضی تحصیل پس از دریافت پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی معتبر بر اساس شرایط خود باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کند .

سوالی که ذهن بسیاری از علاقمندان به تحصیل در کانادا را به خود مشغول میکند اینست که چه میزان پول برای دریافت ویزای تحصیلی کافیست و راههای اثبات آن کدام است؟

گرفتن پذیرش تحصیلی را میتوان گام اول برای ورود به کانادا دانست و مرحله بعدی را میتوان تهیه مدارک کافی برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا دانست.

اثبات توانایی مالی به آفیسر اداره مهاجرت یکی از اصلی ترین موارد در مرحله آخر اخذ ویزای تحصیلی می باشد. اثبات این مسئله که دانشجو توانایی پرداخت هزینه های زندگی خود را به ویژه در یکسال اول دوره تحصیل دارد، حائز اهمیت است.

 

 

راههای اثبات تمکن مالی جهت اخذ ویزای تحصیلی

شما باید به اداره مهاجرت کانادا ثابت کنید که می توانید از خودتان و اعضای خانواده که با شما هستند حمایت مالی کنید مادامی که در کانادا هستید. شما می توانید وجوه خود را با موارد زیر اثبات کنید:

ارائه رسید پرداختی دانشگاه که ثابت می کند دانشجو حداقل شهریه ترم اول را پرداخت کرده است.اثبات یک حساب بانکی به نام متقاضی ( برای متقاضیان زیر ۱۸ سال حساب بانکی بایستی بنام یکی از والدین باشد.)نامه تمکن مالی و گردش حساب بانکی متقاضی در چهار ماه گذشته (نامه های بانک میتواند به دلار کانادا باشد)ارائه مستندات ملکی ارزشگذاری شده توسط کارشناس رسمی دادگستری به نام دانشجو ( در صورت امکان)در صورتی که دانشجو متاهل باشد و املاک و مستغلات به نام همسر وی باشد میتواند با ارائه مدارک مربوط به دارایی همسر، توانایی مالی خود را به اثبات برساند.در صورتی که دانشجو متاهل باشد، ارائه تعهد نامه محضری از همسر که هزینه های تحصیلی دانشجو را برعهده گرفته است.میزان تمکن مالی متقاضی: شهریه یکسال دانشگاه یا کالج +۱۰۰۰۰ دلارمیزان تمکن مالی متقاضی و همسر: شهریه +۱۰۰۰۰+ ۴۰۰۰ دلار کانادامیزان تمکن مالی متقاضی با همسر و یک فرزند: شهریه دوره +۱۰۰۰۰+۴۰۰۰+۳۰۰۰اگر شما بورس تحصیلی دارید باید مدارک لازم برای اثبات آن از طرف دانشگاه را به سفارت ارائه دهید.

نحوه اثبات تمکن مالی ( ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت )

ارایه گواهی تمکن مالی مورد نیاز به متقاضیان محترم مهاجرت و یا کسب اقامت اروپا ، کانادا ، استرالیا و … از طریق کارشناسی و ارزیابی ملک همراه با تاییدیه صورت می پذیرد.

اثبات ارزش املاک با استفاده از ارزیابی و تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری امکان پذیر است که بهترین ، کم هزینه ترین و مستندترین روش در محاکم حقوقی و همچنین ادارات مربوطه به کشورهای خارجی میباشد، به خصوص در مواردی که امکان ارایه گواهی تمکن مالی از طریق حساب با موجودی میلیاردی بانکی امکان پذیر نباشد .

در روش اثبات تمکن مالی از طریق اموال غیر منقول (ملکی) به دلیل امکان بسیار کم تقلب نسبت به گواهی های تمکن مالی بانکی که امکان جابجایی  یک روزه پول و یا گردشهای مالی صوری وجود دارد  ، نزد مراجع معتبر از ارزش بسیار بالاتری برخوردار میباشد.

به منظور اثبات توانایی و تمکن مالی مورد نظر جهت اخذ اقامت دائم ویا مهاجرت به کانادا ، آمریکا ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا , وغیره موثرترین روش ارایه نظر کارشناس رسمی دادگستری در رابطه با میزان ارزش ملک و یا سایر دارایی های شما و خانواده تان میباشد . ( ارائه تمکن مالی جهت مهاجرت )

ارایه نظر کارشناسی همراه با سایر مدارک مورد نیاز باید به زبان انگلیسی همراه با تاییدیه های لازم ارایه شود . اثبات تمکن مالی از طریق ارزیابی یک و یا چندین ملک متعلق به متقاضی و همسر جهت دریافت اقامت ؛ اخذ ویزا ، ادامه تحصیل فرزندان غیره توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت ساختمان صورت می پذیرد.

 

 

این مجموعه با همکاری تعدادی از کارشناسان رسمی دادگستری ، اعضاء پایه یک سازمان نظام مهندسی ، مهندسین مشاور پایه یک ، مهندسین با تحصیلات دانشگاهی فوق لیسانس و دکتری و اساتید دانشگاه ها در رشته های  مهندسی عمران ، مهندسی سازه ، مهندسی سازه های هیدرولیکی مهندسی زلزله ، مهندسی راه وترابری ، مهندسی مکانیک خاک وپی ، مهندسی آب ، مهندسی سازه های دریایی ، مهندسی مدیریت ساخت ، مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل ، مهندسی نقشه برداری ( ژئودزی)، فتوگرامتری و مهندسی محیط زیست ، مهندسی بهره برداری راه آهن ، مهندسی خط و ابنیه راه آهن ، مهندسی جریه راه آهن ، مهندسی عمران – تاسیسات آبی ، دبیرفنی عمران ، تربیت دبیر فنی عمران  و دبیر فنی عمران ساختمان آماده انجام امور کارشناسی و ارائه گزارش تمکن مالی بصورت تخصصی در سطح کشور می باشد.

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *