دسته‌بندی نشده

مجتمع فنی تهران: دانش امروز، مهندسی فردا

[ad_1]

 
مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک برگزارکننده دوره های تخصصی فنی و مهندسی در بالاترین سطح می باشد. نمایندگی ونک  با به خدمت گرفتن اساتید مجرب و با سابقه درخشان در امر کار و تدریس ، موجب شده است دانشجویان این دوره ها ضمن آشنایی با مشکلات موجود در بازار کار و شرایط خاص این بازار توانمندی لازم جهت اجرای آموخته های خود، به شکلی مطلوب در گروه های مختلف را به دست آورند و با تجربه، اتکا و اعتماد به نفس کافی از عهده اجرای پروژه هایی که به آنها واگزار میشود به خوبی برآیند. رضایت دانش آموختگان این دوره ها گواه این مطلب است.

بخشی از دوره های فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک به شرح زیر می باشد:
 

 گروه مهندسی عمران  (ETABS & SAFE،XSTEEL،دوره جامع متره و برآورد و …)

مهندسی عمران یکی از قدیمی ترین و پر سابقه ترین رشته های مهندسی است که شاخه های بسیار و بازه فعالیت نامحدودی دارد. عمده فعالیت این رشته همانند دیگر رشته ها به سه شاخه طراحی، اجرا و خدمات منتهی شده است.
 

گروه مهندسی صنایع (پکیج جامع مدیریت پروژه،MSP،P6،استاندارد مدیریت پروژه PMBOK)

مهندسي صنايع عبارت از کاربرد اصول و تکنيکهايي به منظور بهبود، طراحي و نصب سيستم هايي شامل انسان، مواد، اطلاعات، انرژي و تجهيزات براي فراهم آوردن امکان توليد کالاها و ارائه خدمات بشکل کارا و مطلوب مي باشد.

گروه مهندسی مکانیک  (SOLID ،CATIA،ABAQUS و …(

 

 
مهندسی مکانیک شاخه ای از علوم مهندسی است که از تلفیق فیزیک و علم مواد به وجود آمده است. این علم طیف گسترده ای از مسائل مهندسی را در بر می گیرد. طراحی قطعات، مکانیزم ها و ماشین آلات، فرآیندهای ساخت و مونتاژ قطعات و … همگی در مجموعه مهندسی مکانیک جای می گیرد.
 

گروه مدلسازی سه بعدی ( 3D MAX،V- RAY و …)

تری دی اس مکس یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) بوده و امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی است. از تری ‌دی ‌اس ‌مکس به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگترین قابلیت آن امکانات خوب مدل سازی است.
 

گروه GIS

سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) بستری برای ذخیره، نگهداری، مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات جغرافیایی می باشد و جهت کار همزمان با داده هایی که وابستگی مکانی (جغرافیایی) و توصیفی دارند، طراحی شده است. امروزه در اختیار داشتن داده های بهنگام و استخراج اطلاعات مورد نیاز از این داده ها دارای اهمیت وافری می باشد.

گروه طراحی پایپینگ (PIPING،PDMS)

دانش و صنعت پایپینگ همچون پل رابطی مابین جایگاه تولید انرژی و جایگاه مصرف، نقشی بسیار مهم و حیاتی ایفا می کند. در فاز طراحی مهندسی هر پروژه، نتایج حاصل از عملکرد تیم های مهندسی به صورت نقشه های اجرایی در آمده و در اختیار فاز اجرایی قرار می گیرد.
 

گروه شبیه سازی فرآیند  (HYSYS I&II)

نرم افزار Hysys یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای شبیه سازی در رشته های مهندسی به شمار می آید که بیشتر در رشته های مهندسی شیمی و پتروشیمی کاربرد دارد اما در رشته ای همچون مکانیک نیز می تواند کاربرد داشته باشد. تقریباً تمامی شرکت های پتروشیمی و وابسته به آن ها در ایران از این نرم افزار برای انجام پروژه های خود استفاده می کنند.
 

گروه طراحی صنعتی (RHINO I&II)

 

طراحی صنعتی فعالیتی خلاق در دوره های مختلف است که ویژگی های قراردادی کالای صنعتی را شامل می شود. در بررسی ویژگی های قراردادی کالا نه تنها به مفهوم خصوصیات بیرونی آن، بلکه بیشتر به رابطه ساختاری موجود در یک کالا یا سیستمی از کالاها پی میبریم که به صورت مجموعه ای واحد از دیدگاه تولیدکننده و مشتری عمل خواهد کرد.
 

گروه ریاضی و آمار  ( SPSS،MATLAB)

 
گروه ریاضی و آمار دپارتمان فنی و مهندسی مجتمع فنی تهران نمایندگی ونک با هدف آموزش نرم افزارهای محاسباتی و آماری و برنامه نویسی تشکیل گردیده است. دوره های ارائه شده در این گروه می تواند طیف وسیعی از دانشپذیران رشته های مختلف دانشگاهی را مخاطب قرار دهد. دوره های ارائه شده مختص رشته خاصی نیست و کلیه دانشپذیران می توانند در این دوره ها شرکت نمایند.
 
 
عضویت در کانال تلگرام مجتمع فنی تهران [ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *