امور اداری و استخدامی

چرا به نرم افزار طراحی لوگو نیاز داریم؟

[ad_1]

نرم افزار طراحی لوگو یک ابزار جادویی مخفی برای راه اندازی یک تجارت موفق است که با استفاده از آن می توانید یک لوگو خارق العاده بسازید.

لوگو، قلب تجارت و بازاریابی شماست. بدون شک عوامل مهم دیگری نیز در بازاریابی مهم هستند اما لوگو، تصویری است که اولین برداشت مخاطب از برند شما را ایجاد می کند. یک لوگو عالی باید ترکیبی زیبا از حروف، اشکال و رنگ ها باشد که روی ذهن بیننده تاثیر می گذارد.

برای خلق یک لوگو قدرتمند قطعاً به بهترین ابزار نیاز دارید. پس خواندن ادامه مقاله را از دست ندهید تا شما را با 3 دلیل مهم درخصوص اینکه چرا به نرم افزار طراحی لوگو نیاز دارید، آشنا کنیم:

 

1.طراحی لوگو ارزان با نرم افزارهای لوگوساز

نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای به شما کمک می کند تا یک لوگو ساده و چشمگیر را بدون دردسر طراحی کنید. هرچند شما می توانید یک فریلنسر حرفه ای یا یک شرکت برای ساخت لوگو برندتان استخدام کنید؛ اما، گاهی اوقات برون سپاری طراحی لوگو ممکن است برای جیب شما کمی سنگین باشد.
در عوض، خودتان می توانید با کمک یک لوگوساز آنلاین، برای طراحی لوگو ارزان اقدام کنید. برخی از نرم افزارهای طراحی لوگو به شما امکان می دهند تا با قیمت مناسبی از ابزارهای پیشرفته، فونت های بی نظیر و آیکون های متنوع استفاده کنید.
اگر تصمیم گرفتید خودتان دست به کار شوید دقت کنید که هنگام طراحی لوگو به رنگ ها نیز توجه کنید. براساس مطالعات انجام گرفته، رنگ لوگو شما می تواند تا 85٪ روی جذب مشتریان تاثیر گذار باشد.
 

2.طراحی لوگو ساده با نرم افزارهای طراحی لوگو آنلاین

استفاده از همه لوگو میکرهای آنلاین ساده است به طوریکه در عرض چند دقیقه می توانید یک لوگو حرفه ای طراحی کرده و دانلود کنید. البته برای خلق یک لوگو ساده به یک نرم افزار طراحی لوگو نیاز دارید که ابزارهای مناسب را در اختیار شما قرار دهد.
هنگام طراحی لوگو با لوگوسازهای آنلاین به این نکته توجه کنید که هدف اساسی یک لوگو ارائه هویت برای کسب و کار شما است که شاید موثرترین عامل در بازاریابی برند شما نیز باشد. طراحی لوگو بخش جدایی ناپذیری از بازاریابی دیجیتالی و برندینگ شما است پس باید برای طراحی لوگو خود وقت بگذارید.
 

3.طراحی لوگو بدون نیاز به دانش گرافیکی

امروزه طراحی لوگو به لطف تنوع نرم افزارهای لوگوساز آنلاین رایگان یا پولی بسیار ساده شده است. دیگر نیازی نیست برای ساخت لوگو زیبا و موثر برای کسب و کارتان مهارت و دانش گرافیکی داشته باشید. فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و به این نکته دقت کنید که یک لوگو باید همیشه با مخاطبین هدف شما ارتباط برقرار کند تا به نوبه خود ارزش برند شما را افزایش دهد.
 

کدام نرم افزار طراحی لوگو برای شما بهتر است؟

تعداد زیادی برنامه لوگوساز وجود دارد که باید از میان آنها یک نرم افزار مناسب را برای طراحی لوگو تجاری خود انتخاب کنید. برای اینکه تشخیص بدهید کدام نرم افزار طراحی لوگو برای شما مناسب تر است باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید؛ از جمله:

قیمت مناسب

سطح دشواری

راحتی استفاده

این به نوبه خود به شما کمک می کند، بدون درگیر شدن در پیچیدگی های طراحی گرافیک، با نرم افزار مناسب طراحی لوگو خود را شروع کنید.
بهترین لوگوسازهای آنلاین، برنامه هایی هستند که تمام ابزارهای مورد نیاز برای طراحی یک لوگو حرفه ای را در اختیار شما قرار دهند. پیش از شروع طراحی لوگو در یک نرم افزار باید نوع فونت ها، رنگ ها و آیکون های موجود در نرم افزار را بررسی کنید.
به عنوان مثال ممکن است شما دوست داشته باشید از نرم افزار طراحی لوگو تحت وبی استفاده کنید که به شما امکان می دهد، لوگو اسم فارسی بسازید و فونت های فارسی را هنگام طراحی لوگو، سفارشی سازی کنید.
بسیار خوب، اگر قبلاً از ابزار طراحی لوگو و نرم افزار آنلاین لوگوسازی استفاده کردید که از فونت فارسی پشتیبانی می کند، می توانید به سرعت طراحی خود را آغاز کنید اما اگر بدون تحقیق شروع به طراحی کنید ممکن است پس از صرف ساعت ها وقت، متوجه شوید که نمی توانید فونت مناسب و مورد نظر خود را به آیکونی که طراحی کردید اضافه کنید چون لوگوساز آنلاین انتخابی شما از فونت فارسی پشتیبانی نمی کند!
پس بهتر است برای انتخاب نرم افزار طراحی لوگو ابتدا درباره امکاناتی که در اختیار شما می گذارد، تحقیق کنید.
 

نرم افزار طراحی لوگو Gimp

 GIMP مخفف GNU Image Manipulation Program است. این یک نرم افزار رایگان برای طراحی لوگو و ویرایشگر تصویر منبع باز است. این لوگوساز آنلاین دارای آیکون های متنوعی است که به نوبه خود به شما امکان می دهد طرح های زیبایی ایجاد کنید.
GIMP فقط برای کاربران باتجربه و طراحان حرفه ای نیست، در واقع حتی آماتورها نیز می توانند از این لوگوساز برای طراحی لوگوهای هنری شگفت انگیز استفاده کنند. برای ساخت لوگو با GIMP، می توانید از سیستم عامل هایی مانند Linux، Mac OS X و Windows استفاده کنید.
بسیاری از پلاگین های شخص ثالث در دسترس شما است که به شما امکان می دهد یک لوگو را به راحتی طراحی کنید.

مزایای طراحی لوگو با نرم افزار GIMP

این یک نرم افزار منبع باز برای طراحی لوگو است.

پلاگین های مختلفی برای بهبود عملکرد آن در نظر گرفته شده است:

پلاگین GIMP Paint Studio

پلاگین GYP Resynthesize

پلاگین GIMP Layer Effect

تقریباً از تمام فرمت های فایل وکتور و رستار پشتیبانی می کند.

مبتدی پسند است.

برای چندین سیستم عامل موجود است.

استفاده از این نرم افزار طراحی لوگو کاملاً رایگان است.

GIMP نرم افزاری بسیار انعطاف پذیر است.

این نرم افزار طراحی لوگو ساده را برای شما امکان پذیر می سازد.

معایب نرم افزار لوگوساز GIMP

از طراحی به صورت لایه گذاری پشتیبانی نمی کند.

امکان استفاده از فونت فارسی در آن وجود ندارد.

 

لوگوساز Inkscape

 Inkscape یک ابزار طراحی وکتور قدرتمند رایگان و منبع باز است که یک گزینه ایده آلی برای ویرایش تصاویر و طراحی هر شکل دیگر گرافیکی است. آیکون های متنوع موجود در این نرم افزار طراحی لوگو به شما کمک می کند تصاویر خیره کننده، لوگو ها و سایر گرافیک های مورد نظر خود را تولید کنید.
Inkscape برخلاف بسیاری از لوگوسازهای آنلاین از قالب فایل SVG (نمودارهای برداری مقیاس پذیر) پشتیبانی می کند. در حالی که، شما برای باز کردن سایر قالب های فایل نیز در این نرم افزار آزاد هستید.
Inkscape به طور کامل با Mac OS X، Windows، و Linux سازگار است و این مطمئناً Inkscape را به بخشی جدایی ناپذیر از جعبه ابزار هر طراح گرافیک آماتوری تبدیل می کند.

مزایای نرم افزار لوگو ساز  Inkscape

Inkscape یک راه حل ایده آل برای طراحان لوگو و طراحان گرافیک است.

ابزارهای متنوعی از جمله ابزار خوشنویسی، ابزار قلم، ابزار نوشتاری، ابزار مداد و ابزار شکل در آن وجود دارد.

این نرم افزار برای طراحی لوگو، کاملا رایگان و منبع باز است.

Inkscape برای ویندوز، مک، لینوکس و تحت وب در دسترس است.

معایب نرم افزار طراحی لوگو Inkspace

از فونت فارسی پشتیبانی نمی کند.

یادگیری و استفاده از ابزارهای متنوع آن ممکن است کمی مشکل باشد.

 

نرم افزار ساخت لوگو  Adobe Spark

 بدون شک Adobe در زمینه نرم افزارهای طراحی گرافیک یک برند غالب است و Adobe Spark نیز از این قاعده مستثنی نیست. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار می توانید به سرعت طرح گرافیکی خود را بسازید. هر نوع گرافیک، فیلم، صفحه وب و لوگو را می توان در عرض چند دقیقه با استفاده از Adobe spark ساخت.
امکانات بسیار زیادی در نرم افزار طراحی لوگو Adobe Spark وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک لوگو حرفه ای طراحی کنید که در همه جا عالی به نظر برسد. از طرف دیگر، می توانید نسخه Adobe Spark Pro را در شروع به صورت رایگان مورد استفاده قرار دهید. با این حال، در صورت لزوم می توانید برنامه Pro را با پرداخت هزینه جزئی دانلود کنید.

مزایای نرم افزار ساخت لوگو Adobe Spark

استفاده از Adobe Spark رایگان است.

می توانید از چندین فونت از قبل طراحی شده استفاده کنید.

هزاران عکس برای انتخاب وجود دارد.

تم های مختلف از پیش ساخته شده زیبا در آن موجود است.

این برنامه در دو نسخه وجود دارد: اپلیکیشن Adobe Mobile و لوگوساز آنلاین Adobe Spark Online.

دارای رابط کاربری آسان است.

طراحی لوگو سریع با Adobe Spark امکان پذیر است.

معایب نرم افزار ساخت لوگو Adobe Spark

این برنامه فقط برای Android، iOS و تحت وب در دسترس است.

شاید لازم باشد منتظر دسترسی پلتفرم مبتنی بر ویندوز باشید.

برای طراحی لوگو نمی توانید از انیمیشن استفاده کنید.

از فونت فارسی پشتیبانی نمی کند.

 

لوگو ساز فارسی آنلاین لوگونومی

لوگونومی یک نرم افزار ساخت لوگو تحت وب است. این لوگوساز به شما امکان می دهد بسیاری از عناصر موجود در لوگو مانند رنگ لوگو، شکل، ابعاد، تایپوگرافی، سبک قلم، اندازه و جلوه های مختلف آن را تغییر بدهید. از همه مهمتر اینکه لوگوساز آنلاین لوگونومی از فونت فارسی پشتیبانی می کند، بنابراین به راحتی می توانید نام برند خود را در لوگو اسم فارسی نشان دهید.
بنابراین، اگر به طراحی لوگو اسم فارسی نیاز دارید، نرم افزار طراحی لوگو لوگونومی به کمک شما می آید. به طور کلی، این نرم افزار طراحی لوگو به اندازه کافی هوشمند است که درنهایت طراحی لوگو شما حتی اگر مبتدی هم باشید، از ساختار خوبی برخوردار باشد.

مزایای برنامه لوگوساز آنلاین لوگونومی

طراحی لوگو ساده با ابزارهای کاربردی

امکان استفاده در تمام سیستم عامل ها

پشتیبانی از فونت فارسی

 

نرم افزار لوگوساز آنلاین Gravit Designer

 Gravit Designer یک نرم افزار کاملاً غنی از ویژگی های طراحی گرافیک است. به راحتی می توانید با کمک ابزارهای قدرتمند، لوگو، آیکون، تصویر، یا طرحی برای چاپ را خلق کنید.
با این نرم افزار طراحی لوگو می تواند در عرض چند دقیقه یک لوگو خیره کننده بسازید. هر کسی می تواند از آن در سیستم عامل های مختلف مانند Windows، Mac OS، Linux استفاده کند. با این حال می توانید به صورت آنلاین نیز از آن استفاده کنید. بنابراین، می توانید از حضور Gravit Designer به صورت آفلاین و آنلاین نهایت استفاده را ببرید.

امکانات لوگوساز آنلاین Gravit Designer

• Gravit Designer دارای یک ابزار ویرایش SVG است.
• این نرم افزار برای ویندوز، لینوکس، سیستم عامل Mac و تحت وب در دسترس است.
• به شما امکان می دهد تا طرح های گرافیکی را تا 25،600٪ را بزرگنمایی کنید. از این رو، حتی ریزترین جزئیات طراحی نیز از دست نخواهند رفت.
• Gravit Designer نرم افزاری کاملاً واضح، دقیق و پرکاربرد است.
• می توانید فرمت دلخواه خود را به صورت پیکسلی یا برداری مشاهده کنید.
• می توانید از چندین سبک برای طراحی لوگو استفاده کنید.

معایب لوگوساز آنلاین Gravit Designer

گزینه های زیادی برای دانلود لوگو طراحی شده در نسخه رایگان آن وجود ندارد.

ابزارهای محدودی در نسخه رایگان آن وجود دارد.

از فونت فارسی پشتیبانی نمی کند.

 

جمع بندی

اصلی ترین دلیلی که نرم افزارهای طراحی لوگو آنلاین و تحت وب بسیار مورد استقبال طراحان لوگو یا حتی افراد مبتدی قرار گرفته اند، مراحل بسیار ساده ای است که برای طراحی لوگو توسط نرم افزارهای لوگوساز آنلاین درنظر گرفته شده است.
اولین و مهمترین نکته ای که برای شروع طراحی لوگو برندخود باید در نظر بگیرید انتخاب یک نرم افزار طراحی لوگو مناسب است که در آن بتوانید الگوهای از پیش طراحی شده را انتخاب کنید یا هنگام ویرایش آن را طبق نیاز خود سفارشی سازی کنید.
سرانجام، باید بتوانید لوگو طراحی شده را در فرمت مناسب به صورت رستار و وکتور ذخیره کنید. بنابراین، پیش از انتخاب بهترین لوگوساز آنلاین فقط نباید به فکر طراحی لوگو ارزان در این برنامه ها باشید بلکه باید با امکانات موجود در نرم افزار آشنا شوید تا مطمئن باشید که می توانید لوگوی مورد نظر خود را با ابزارهای موجود در طراحی کنید.

 
[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *