امور اداری و استخدامی

شغل های مناسب برای آنان که از مواجه شدن با مشکلات نمی ترسند

[ad_1]

در ادامه چند شغل که مناسب این افراد می باشد، توصیه می شود :
 

سرآشپز

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ سرآشپزها کلیه کارکنان آشپزخانه را مدیریت کرده و بر روند تهیه مواد غذایی روزانه نظارت دارند. اغلب کار آنها در یک محیط محدود همراه  با تعداد زیادی ارتباط و تعامل می باشد. گاهی منوها روزانه تغییر می کنند و وظیفه تهیه آنها بر عهده تیم آشپزی است. همیشه حق با مشتری است حتی زمانی که غذایی را که مدت زیادی برای تهیه آن زحمت کشیده اید را بر می گرداند. اگر نمی توانید خود را کنترل کنید، پس این کار مناسب شما نیست.
 

کارشناس منابع انسانی

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ متخصصان منابع انسانی به استخدام، مصاحبه و تعیین افراد مناسب برای پست های سازمان می پردازند. آنها همچنین در خصوص روابط کارکنان و حقوق و دستمزد تخصص دارند. شما هر روز با مباحث و شکایات کارکنان قبلی و فعلی و موضوعات مربوط به مزایا، بیمه و … سر و کار دارید. داشتن تخصص و تبحر و توان مدیریت موقعیت های مختلف، کلید اصلی موفقیت در این شغل است.
 

پرستار

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ در کنار مراقبت و نگهداری از بیماران، پرستاران از آنها و خانواده هایشان حمایت های عاطفی می کنند. باید آرام باشید، به بیماران و آنهایی که دوستشان دارند انگیزه بدهید و شرایط بحرانی و هرج و مرج های احتمالی را کنترل کنید.
 

مددکار اجتماعی

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ برخی از مددکاران اجتماعی به حل مشکلات روزمره زندگی افراد و برخی دیگر به رفع مشکلات ذهنی، رفتاری و عاطفی آنها کمک می کنند. همه آنها با افرادی سر و کار دارند که تحت استرس شدیدی هستند و مشکلات طاقت فرسایی را تحمل می کنند. توان رویارویی با مشکلات لازمه پیشرفت بیماران در امر درمان است. مددکاران باید ارتباط نزدیکی با بیماران برقرار کرده و توان تحمل انواع رفتارها و برخوردهای آنان را داشته باشند تا بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.
 

داوران ورزشی

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ داوران رویدادها و مسابقات ورزشی را مدیریت کرده و در صورت نقض قوانین بازی، ورزشکاران را جریمه می کنند. آنها باید با افراد مختلفی از جمله ورزشکاران، مربیان، تماشاگران و.. در هر مسابقه روبرو شوند. توهین ها و فریادهای تماشاگران، فریاد و اعتراض والدین، اعتراض ورزشکاران و مربیان از جمله چیزهایی است که در هر بازی معمولا با آن روبرو خواهید شد. داشتن توان رویارویی با این شرایط و منصف بودن از شرایط اصلی موفقیت در این شغل است.
 

کارکنان بخش اورژانس بیمارستان

می توانید مسئولیت این شغل را بر عهده بگیرید؟ این افراد مراقبت های اولیه لازم را از بیماران و مجروحان انجام می دهند. آنها باید در برخورد با بیماران مختلف و خانواده های آنها، کاملا خونسرد باشند.  در حالی که آموزش مرتبط و داشتن تجربه از لازمه های این شغل است، توان رویارویی خوب با موقعیت ها و شرایط مختلف هم بسیار ضروری می باشد. حفظ خونسردی و مدیریت موقعیت های بحرانی می تواند بیماران زیادی را از خطر مرگ نجات دهد.

تحقیق و ترجمه گروه بازارکار و اشتغال کارشناس رسمی دادگستری

سایر مقالات

مقالات مرتبط :

شغل هایی برای شخصیت های درون گرا و برون گرا

عناصر موثر در تصمیم گیری برای انتخاب شغل

استخدام در این شرکت ها تقریبا غیرممکن است!

مذاکره در مورد حقوق در جلسه مصاحبه

6 شغل استرس زا ولی جذاب و ارزشمند

مهارت های ارتباطی خود را متناسب با  شغل خود کنید

آیا برای تغییر شغل آماده اید؟

آیا این گروه از شغل های خلاقانه را می شناسید؟

   

 

 

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *