دسته‌بندی نشده

‎ارزیابی املاک و دارایی ها جهت مهاجرت – تمکن مالی – کارشناس رسمی دادگستری

[ad_1]

اثبات تمکن مالی جهت مهاجرت به کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا

کارشناس رسمی ارزیابی ملک برای مهاجرت و اقامت در واقع همان کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان است که دارای تجربه در تهیه گزارش قیمت گذاری و تعیین ارزش انواع املاک برای تایید تمکن مالی و میزان دارایی های متقاضیان مهاجرت به کشور هایی مانند کانادا، استرالیا، اروپا و آمریکا ست.

این موضوع در واقع به این برمیگردد که متقاضیان مهاجرت معمولا برای نشان دادن میزان دارایی ها و تمکن مالی خود به ادارات مهاجرت یا سفارت خانه های مربوطه در کشور های مهاجر پذیر مانند کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا، علاوه بر فهرست کردن انواع املاک خود اعم از زمین، آپارتمان، واحد تجاری و اداری و کارخانه های صنعتی و تولیدی، نیاز به کارشناسی قیمت خودرو و ماشین آلات کارخانجات یا انواع دیگر دارایی های خود دارند که همه ی آنها نیاز به بررسی و تایید توسط کارشناس ارزیاب دادگستری دارد.

در این زمینه تفاوتی بین متقاضیان مهاجرت از طریق دانشجویی یا بزینس (سرمایه گذاری) یا کارآفرینی (استارت آپ) و یا اسپانسر شیپ والدین و روش های دیگر نمی باشد.

کارشناسی ملک،  قیمت‌گذاری رسمی و سایر دارایی ها برای تعیین قیمت کارشناسی ملک و خودرو و برند شرکت ها و ماشین آلات، امروزه بیشتر برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا و کانادا انجام می گیرد که در ادامه به تعدادی از عناوین روش های آنها اشاره می کنیم.

ارزیابی رسمی املاک برای مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجرت متقاضیان در سراسر دنیاست. این موضوع به خاطر وجود امنیت اجتماعی، امنیت شغلی، پذیرش راحت مهاجران در میان جامعه، سطح تحصیلی بالای دانشگاه ها و سطح بالاتر از متوسط درآمد عمومی مردم آنجاست. مهاجرت به کانادا به چهار روش رایج تر انجام می شود که عبارتند از:
– مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینی.
– مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری.
– مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص و ماهر.
– مهاجرت به کانادا برای تحصیل

از هر کدام از این روش ها که برای مهاجرت اقدام کنید نیاز به تایید تمکن مالی و میزان دارایی ها و کارشناسی املاک و مستغلات توسط کارشناس قسم خورده دادگستری و یا کارشناس ارزیابی ملک مهاجرت دارید که گروه ما این کار را توسط کارشناس رسمی ارزیابی ملک برای مهاجرت برای شما انجام می دهد.

کارشناس ارزیابی ملک مهاجرت به استرالیا

استرالیا به علت وجود موقعیت های کاری فراوان در چند سال اخیر به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای مردم دنیا تبدیل شده است. کشوری پهناور با زمینه های توسعه ی فراوان و نیروی کاری بومی کم برای هر مهاجری که نیاز به زندگی و اشتغال در کشوری امن و با ثبات دارد وسوسه کننده است. مهاجرت به استرالیا بیشتر از روشهای زیر انجام می گیرد:

مهاجرت به استرالیا از طریق نیروی کار تخصصی
مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی
مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت از طریق دانشجویی

گروه کارشناسان رسمی دادگستری با در اختیار داشتن کارشناسان رسمی دادگستری در رشته های راه و ساختمان، برق، تاسیسات و ماشین آلات کارخانجات، خودرو و امور وسایل نقلیه با داشتن همکاران گروه در تهران و سایر استان های دیگر کشور می توانیم به شما در انجام کارشناسی و ارزیابی و قیمت گذاری رسمی انواع دارایی هایتان (شامل ارزیابی ملک، آپارنمان، زمین، واحد اداری و تجاری و کارخانه صنعتی و ماشین آلات و خودرو و …) و ارائه گزارش های کارشناسی و تهیه تراز نامه برای مهاجرت و اقامت و یا اخذ ویزا توسط کارشناس ارزیابی ملک مهاجرت کمک کنیم.

نوشتن گزارش کارشناسی مورد قبول برای اداره های مهاجرت هر کدام از این کشور ها نیاز به تجربه و دانستن فرمت های مورد درخواست آن کشور ها دارد که این کار توسط کارشناسان رسمی گروه ما انجام می گیرد.

یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده پرونده مهاجرت شما ، میزان دارایی های شما در ایران است. ارزیابی رسمی ارزش دارایی های شما باید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارای تجربه در امر مهاجرت انجام شده و تایید شود.

قیمت گذاری رسمی دارایی های شما می تواند انواع برای ملک، آپارتمان، زمین، کارخانه، مغازه یا واحد تجاری یا اداری، ماشین، ویلا، ماشین آلات صنعتی و حتی دارایی های شخصی مانند طلا و جواهر و حساب سپرده بانکی باشد. قیمت گذاری رسمی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان انجام و طی گزارش کارشناسی تایید می شود و با توجه به تفاوت فرمت های مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا و کانادا، این امر نیاز به تجربه کار در این زمینه دارد. اداره مهاجرت استرالیا نیاز به تایید قیمت کارشناسی ملک و سایر دارایی های شما توسط ما دارد.

گروه کارشناسان رسمی متشکل از کارشناسان رسمی که در تهران و سایر شهر های استان های کشور مقیم و مستقر هستند می توانند در زمینه ارزش گذاری و کارشناسی ملک و سایر دارایی های شما به شما کمک کنند .

برای ارزیابی رسمی و تایید دارایی های ملکی و غیر ملکی خود و تشکیل پرونده مهاجرت، با ارزیاب رسمی ملک ما مشورت کنید.

تیم کارشناسان رسمی دادگستری – 

– کارشناس رسمی دادگستری    

دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان:

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *