امور اداری و استخدامی

آیا این گروه از شغل های خلاقانه را می شناسید؟

[ad_1]

معلم

اگرچه معلمان معمولا در چارچوب خاصی باید عمل کنند و آزادی کمی در تغییر ساختارها دارند، ولی اگر کمی ابتکار به خرج دهند، می توانند تغییرات زیاد و مثبتی در برنامه دروس، نحوه تدریس و فعالیت های دانش آموزان ایجاد کنند.
 

مهندس فضای سبز

این مهندسان از خلاقیت خود در طراحی باغ ها، پارک های عمومی، زمین های ورزشی، فضاهای سبز تفریحی و… استفاده می کنند. آنها در طراحی های خود علاوه بر نوع کارکرد، زیبایی را نیز در نظر می گیرند.
 

آشپز

گاهی به رستوران هایی رفته ایم که با انواع غذاها و نوشیدنی های جدید ما را شگفت زده کرده اند. به عنوان یک آشپز می توانید با کمک خلاقیت خود از ترکیب مواد اولیه مختلف، به غذاها و نوشیدنی های جدید و خوشمزه ای برسید.
 

مهندس کامپیوتر – نرم افزار

این مهندسان،  نرم افزارهای مختلف تولید می کنند. در دنیای دیجیتالی امروز، با وجود انواع موبایل های پیشرفته، تبلت ها و انواع ابزارهای الکترونیکی، زمینه زیادی برای بروز خلاقیت در این حوزه وجود دارد.
 

گرافیست

گرافیست ها می توانند ابتکار خوبی در طراحی برای برنامه های تبلیغاتی، مجلات و وب سایت ها داشته باشند. خود را برای کار خلاقانه در این حوزه آماده کنید اگر چه برخی از شرکت ها چارچوب ها و استانداردهای خاص خود را دارند که باید تا حدی آنها را رعایت کنید.
 

مدیر تبلیغات و بازاریابی

در این شغل با کمک ایده های خلاقانه خود می توانید علاقه مشتریان را برای خرید محصولات یا دریافت خدمات خود برانگیزید.
 

طراح داخلی

طراحان داخلی با کمک گرایش ها و توانایی های خلاقانه خود، فضای زیبایی را برای مشتریان خود ایجاد می کنند. کار آنها شامل انتخاب رنگ دیوارها، نوع پرده ها، کف پوش ها و ایجاد فضای باز، گرم و صمیمی در محیط خانه و کار برای مشتریان است.
 

مدیر محصول

مدیر محصول به نحوه بسته بندی و معرفی محصولات جدید می پردازد. همچنین در صورت لزوم تغییر بسته بندی ها و یافتن راه های جدید برای معرفی محصولات قبلی از کارهای آنها به حساب می آید.

تحقیق و ترجمه گروه بازارکار و اشتغال کارشناس رسمی دادگستری

سایر مقالات

مقالات مرتبط :

شغل هایی برای شخصیت های درون گرا و برون گرا

عناصر موثر در تصمیم گیری برای انتخاب شغل

استخدام در این شرکت ها تقریبا غیرممکن است!

مذاکره در مورد حقوق در جلسه مصاحبه

6 شغل استرس زا ولی جذاب و ارزشمند

مهارت های ارتباطی خود را متناسب با  شغل خود کنید

آیا برای تغییر شغل آماده اید؟

   

 

 

 

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *