معرفی خودرو
تقریباً چهار سال پس از ورود پژو 508 به بازار، زمان برای تغییرات گل سرسبد محصولات خانواده پژو رسیده است. بنابراین با یک بروز رسانی آرایشی و بهداشتی! و فن آوری، خودرویی با چهره ای متفاوت تر، پیشرانه هایی تمیزتر و کارآمدتر را شاهد خواهیم بود. طراحی بیرونی هر سه مدل سدان، استیشن و کراس اوور 508 هماهنگ با هم تغییر کرده اند. چراغ های مثلثی و نوک تیز سابق، جای خود را به سبک محافظه کارانه تری داده اند. حتی جلوپنجره بزرگ سابق نیز باریک تر و ساده تر شده است. مجموع این تغییرات با وجود استفاده از فن آوری جدید چراغ های LED و سپرهای جدید و ظرایف بکار رفته، نوعی حرکت از طراحی اسپرت و بی پروا به سبک لوکس تر و مردانه تر است.در داخل کابین هم تغییرات خفیفی اعمال شده است. صفحه نمایش 7 اینچی لمسی نصب شده در مرکز داشبورد، اکنون بهینه تر عمل می کند و سیستم رابط کاربری آن با پیچیدگی کمتری همراه است. کیفیت مواد مورد استفاده داشبورد نیز ارتقا یافته اند. یک جعبه دردار هم در کنسول مرکزی قرار گرفته است. سیستم های سنسور و نشان دهنده نقاط کور، دوربین دید عقب، سیستم تهویه مجزای چهار منطقه ای، سیستم صوتی JBL، سیستم نمایش سربالا و اتصال نرم افزاری پژو نیز از جمله ارتقاهای صورت گرفته اند. سه موتور جدید به صف پیشرانه های 508 افزوده شده اند. از جمله موتور 1.6 لیتری بنزینی توربو شارژر که 165 اسب بخار نیرو تولید می کند و میزان گازهای آلاینده آن به 131 گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است. این موتور با استاندارد یورو 6 با گیربکس های 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک قابل خریداری است و جانشین موتور 156 اسبی قبلی شده است. مدل هیبریدی 508 با موتور های دیزلی و الکتریکی هم همچنان در برنامه تولید قرار دارد. نیروگاه دیزلی 2.0 لیتری توربو نیز با 150 اسب بخار نیرو و گیربکس شش سرعته دستی یا با 180 اسب بخار نیرو و گیربکس شش سرعته خودکار، قابل سفارش می باشند.