مرسدس بنز سی ال اس 63
معرفی خودرو
برای این که درک کنید CLS جدید چگونه در اینگل اشتاد و مونیخ اعلام جنگ کرده است باید نگاه عمیق تری داشته باشید. از نظر تزئینی،CLS جدید فقط چراغ های جدید جلو، نمای جلوی پایین تر، جلوپنجره و نمای عقب بازنگری شده را دریافت کرده است. نگاه ها به سوی بهبودهای انجام شده بر روی این خودروی زیبا جلب می شود و به نظر می رسد که خودرو ظرافت بیشتری را دارد. تغییرات نمای داخلی نیز سبک بوده و در این میان می توان به اضافه شدن غربیلک فرمان جدید و نویگیشن شناور بنز و نمایشگر سرگرمی اشاره کرد. روی هم رفته به نظر می رسد که این تغییرات چندان نمی تواند آئودی و BMW را نگران سازد. اما اینجاست که می گوییم عمیق تر نگاه کنید!شاید بزرگ ترین تغییر در زیر کاپوت نهفته است. با اذعان به این نکته که رقبا مدل های کم مصرف تر شش سیلندر را پیشنهاد می کنند و مصرف کننده ها نیز آن ها را دوست دارند، بنز CLS400 جدید را با یک موتور 6 سیلندر توئین توربو معرفی کرده است. این موتور خوبی است و همان موتوری است که سال گذشته در E کلاس تست شده است. موتور 6 سیلندر تورک بیشتری دارد و نیروی خود را تقریباً به صورت خطی و در دورهای بالاتر ارائه می کند. این موتور قدرت کافی را برای اکثر مصرف کننده ها فراهم می کند البته باید گفت که این موتور شبیه هیولاهای 8 سیلندر توئین توربوی موجود در CLS550 و CLS63 AMG نیست اما بسیار سریع و در عین حال نرم و روان است. صدای موتور خیلی به گوش نمی رسد و در اصطلاح غرغر نمی کند زیرا که یک موتور برای عملکردهای بالا نیست به همین خاطر است که بنز آن را ساکت و آرام نگاه داشته است.CLS63 AMG همان چیزی است که شما احتیاج دارید. موتور 8 سیلندر توئین توربوی آن حتی قدرت بیشتری را تولید می کند. نتیجهٔ استفاده از چنین موتوری این است که شما دوست دارید با هر بار فشردن پدال گاز به جلو پرتاب شوید! همانند دو مدل دیگر به نظر می رسد که این مدل نیز با استفاده از گیربکس 7 سرعتهٔ اتوماتیک بهتر از قبل عمل می کند. سواری خودرو حتی در حالت راحت نیز با ثبات است و در حالت اسپرت این سختی و استحکام بیشتر نیز می شود.