دسته‌بندی نشده

وام با سند خودرو – شرایط دریافت وام بانکی روی سند ماشین

[ad_1]

وام با سند خودرو یکی از تسهیلات ویژه ای است که می توان به راحتی و آسانی بدون ضامن دریافت کرد. چنانچه فرد مالک ماشین شخصی باشد، می تواند با تهیه مدارک لازم برای اخذ وام اقدام نماید. این وام دارای سقف مشخصی بوده که با توجه به آن، تسهیلات داده می شود. با توجه به مزایای این نوع وام، می توان با بررسی شرایط و مدارک برای دریافت آن اقدامات لازم را انجام داد.

برای مشاوره نحوه دریافت وام به سند خودرو

برای مشاوره نحوه دریافت وام به سند خودرو

در تمامی کشورهای دنیا برای کلیه افراد حقیقی و حقوقی جهت امرار معاش و دستیابی به اهداف متنوع، هرم ها و تسهیلاتی به نام وام مشخص می کنند. این گونه شرایط و تسهیلاتی که در اختیار افراد قرار داده می شود، باعث دستیابی سریعتر افراد به اهداف خود می گردد. اما دریافت این نوع تسهیلات نیازمند گرو گذاشتن وثیقه ای معین می باشد. یکی از این وام ها که با شرایط مختلف پیشنهاد می گردد، وام با سند خودرو است. 

وام با سند خودرو یکی از روش های کسب سرمایه فوری در صورت ضرورت می باشد. چنانچه افراد مالک خودرو سواری یا دیگر خودروها هستند، دریافت وام با سند ماشین گزینه مناسبی است. در این صورت امکان دریافت وام متناسب با قیمت ماشین وجود دارد که این نوع وام دارای شرایط و مدارک مشخص می باشد.

وام با سند خودرو یک نوع وام فوری بوده که به راحتی می توان برای دریافت آن اقدام کرد. با توجه به اهمیت شرایط وام بانکی روی سند ماشین، در این مقاله قصد داریم به بررسی وام با سند خودرو و همچنین مدارک لازم جهت دریافت این نوع وام بپردازیم.

 

وام با سند خودرو

وام با سند خودرو یکی از انواع وام های بانکی و راه های دریافت سرمایه فوری برای مواقع ضروری می باشد. اگر فردی خودرو سواری یا خودروهای دیگری دارد، بهترین راه برای دریافت وام استفاده از سند خودرو است. چنانچه به سرمایه آزاد نیاز دارند، یکی از راه های دریافت سرمایه برای کشوری مانند ایران با تورم بالا، گرفتن وام است. یکی از روش هایی که می توان برای دریافت تسهیلات بانکی استفاده کرد، وام گرفتن روی سند ماشین شخصی است. چنانچه سند خودرو به نام شخص باشد، در کمتر از چند ساعت می تواند معادل 80-90 درصد ارزش فعلی خودرو خود سرمایه دریافت کند.

در حال حاضر اکثر مردم ماشین دارند، معمولا در صورت مشکل یا کمبود سرمایه به فکر فروش خودرو هستند. اما از آنجایی که ارزش خودرو و املاک در کشور ما هر روز در حال افزایش است، فروش خودرو راه درستی برای تامین سرمایه نیست. گرفتن وام بر روی سند ماشین یکی از سریع ترین راه های دریافت وام است. در واقع با تضمین سند خودرویی که دارند و در صورت داشتن سند 6 دانگ می توانند در کمتر از یک ساعت وام سند خودرو دریافت کنند. گرفتن وام با سند خودرو بدون ضامن بوده و اساسا سند خودرو ضامن فرد است.

دریافت وام با سهام

شرایط دریافت وام روی سند خودرو

قطعا اخذ وام با سند خودرو شرایط خاص خود را دارد. اما به طور کلی هر خودرویی که به عنوان دارایی شخصی دارای مجوز قانونی و ارزش مالی تعیین شده باشد، می تواند به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانکی به صورت قرار گیرد. به چنین اقدامی دارایی در رهن می گویند، به این معنا که صاحب سند زمانی بدهکار شناخته می شود که مبلغ زیادی را از بانک تا پرداخت نهایی مبلغ دریافت کند. بنابراین باید اموال خود را به عنوان وثیقه به آنها واگذار نماید. از جمله شرایط مهم و اصلی اخذ وام با سند خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این وام فقط به مالکان خودروهایی تعلق می گیرد که ارزش اموال آنها با نرخ تعیین شده از سوی بانک مطابقت دارد و عموما سقف وام 30 میلیون تومان و نرخ سود آن 24 درصد می باشد.

مدارک شناسایی مالک خودرو

سند مالکیت یا وکالت فروش

کارت و بیمه نامه خودرو

فاکتور خرید ماشین از یکی از نمایندگی های مجاز کشور

این وام برای خرید ماشین‌ هایی است که در داخل ایران تولید شوند.

متقاضی وام باید حداقل ۱۸ ساله باشد.

فرد مالک ماشین نباید در سیستم بانکی ایران دارای چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری باشد.

نتیجه ارزیابی و اعتبار سنجی توسط بانک تایید گردد.

وام مسکن ایثارگران

 

مدارک لازم برای دریافت وام بانکی با سند خودرو

گرفتن وام با سند خودرو فرقی نمی کند که با چه هدفی باشد. بسیاری از مردم برای خرید مسکن، برخی برای دریافت تسهیلات برای خرید کالا و لوازم خانگی و بسیاری دیگر از آن برای مقاصد مختلف استفاده می کنند. در هر صورت اعطای چنین وامی برای همه متقاضیان یکسان است. بنابراین افرادی که می خواهند با سند خودرو خود وام دریافت کنند بایستی مدارکی که ذکر شده را ارائه دهند.

ارائه اصل کارت شناسایی وام گیرنده و کپی تمام صفحات

اصل سند خودروی وام گیرنده و کپی تمام صفحات 

پرداخت مبلغی برای تمبر مالیاتی

افرادی که می خواهند وام با سند خودرو بگیرند، باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. مدت بازپرداخت این وام از نظر بانک ها متفاوت است، اما میانگین آن 36 ماهه می باشد. متقاضیان دقت داشته باشند، با توجه به ارزش خودرو، مبلغ این وام تعیین می شود. اکثر بانک ها به حساب شخصی افراد وام می دهند، بنابراین مردم باید این حساب را در شعب بانکی مورد نظر خود باز کنند.

دریافت وام بدون سود و کارمزد

سقف پرداخت وام با سند خودرو چقدر است؟

هدف از دریافت وام با سند خودرو تفاوت چندانی ندارد؛ یعنی افراد می توانند به دلایل گوناگون از وام با سند خودرو استفاده کنند. سقف وام خودرو در اکثر بانک های کشور 15 میلیون تومان است. اما برخی بانک ها مبلغ بیشتری را به متقاضی اعطا می نمایند. وام خودرو باید ظرف 3 سال تسویه گردد، هنگام دریافت وام، وام به حساب شما واریز می شود.

اخذ وام فوری با سند خودرو به این صورت است که سند خودرو قانونا به نام فرد می باشد و به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانک قرار می دهند و از آن به عنوان کمکی برای دریافت وام استفاده می کنند. بنابراین تا تسویه کامل با بانک به بانک بدهکار هستند و سند خودروی شما در ضمانت بانک است.

نکته مهم دیگر اینکه وام با سند خودرو فقط در اختیار دارندگان خودرویی تعلق می گیرد که ارزش مالی آن با نرخ مصوب یکسان باشد و سقف پرداخت وام 30 میلیون تومان با  نرخ سود 24 درصد است. 

محاسبه سود وام

مزایای دریافت وام با سند خودرو

اولین مزیت وام خودرو این است که کل مراحل دریافت این وام در یک روز انجام می شود. پس از بستن قرارداد، مبلغ وام بلافاصله پرداخت می شود. بنابراین وام خودرو نوعی وام فوری است که در کمترین زمان ممکن مبلغ وام را در اختیار شما قرار می دهد. دومین مزیت وام خودرو این است که شرایط بسیار آسان و ساده ای دارد. فرد وام گیرنده حتی به ضامن هم نیاز ندارد. اگر مدارک خودروی فرد کامل باشد، با آن سند به راحتی می توانند وام بگیرند.

مزیت سوم، تعیین زمان بازپرداخت و اقساط کاملا مشخص است. این فرصت خوبی می تواند باشد که زمان و میزان اقساط را بین 4 تا 24 ماه تعیین کنند. یکی دیگر از مزایای وام خودرو این است که پس از دریافت وام، نیازی به پارک خودرو در پارکینگ ندارند. هنوز هم می توانید از ماشین خود استفاده کنند، ضمانت سند خودرو تنها شرط این وام است.

به طور خلاصه اگر بخواهیم به مزایای وام با سند خودرو اشاره کنیم شامل موارد زیر می شود:

حفظ سرمایه و جلوگیری از افت فروش خودرو در این بازار که قیمت خودرو به صورت لحظه ای در حال افزایش است.

از پرداخت هزینه های مازاد برای خلافی و نقل و انتقال سند به عنوان فروشنده خودداری خواهد شد.

با جلوگیری از فروش خودرو و گرفتن وام با سند خودرو باز هم می توانند از خودروی خود استفاده کنند و با افزایش ارزش خودرو از ضرر مالی جلوگیری نمایند.

بدون نیاز به انتقال سند و مراجعه به دفاتر اسناد رسمی با قرارداد شرعی و قانونی تنها در عرض یک ساعت به راحتی می توانند مبلغ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

خرید و فروش وام

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وام با سند خودرو در کانال تلگرام تجاری عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره کارشناس رسمی دادگستری نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره تجاری تلفنی کارشناس رسمی دادگستری به سوالات شما عزیزان پیرامون استعلام میزان وام با سند خودرو پاسخ دهند.

سوالات متداول

1- ✔️ وام با سند خودرو چگونه امکان پذیر است؟

✔️ وام با سند خودرو یکی از راه های دریافت سرمایه فوری برای مواقع ضروری می باشد. اگر افراد خودرو سواری یا خودروهای دیگری دارند، بهترین راه برای دریافت وام بوده که در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

2- ✔️ شرایط دریافت وام روی سند خودرو چیست؟

✔️ هر خودرویی که به عنوان دارایی اشخاص دارای مجوز قانونی و ارزش مالی تعیین شده باشد، می تواند به عنوان ضامن و وثیقه در رهن بانکی به صورت تضمین قرار گیرد، شرایط به طور کامل در مقاله آورده شده است.

3- ✔️ مزایای دریافت وام با سند خودرو چیست؟

✔️ یکی از مزایای وام خودرو این است که کل مراحل دریافت این وام در یک روز انجام می شود، برای اطلاع از سایر مزایای وام با سند خودرو به مقاله مراجعه نمایید.

برای مشاوره نحوه دریافت وام به سند خودرو

برای مشاوره نحوه دریافت وام به سند خودرو

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *