دسته‌بندی نشده

مهارت های ارتباطی خود را متناسب با شغل خود کنید.

[ad_1]

ارتباطات شکل های مختلفی دارد و توانایی افراد در آنها متفاوت است. شما شاید دارای نوعی از توانایی ارتباطی خوبی باشید ولی ندانید  شغل های مناسب با مهارت هایتان کدام هستند. در ادامه برخی از مشاغل مرتبط با توانایی های ارتباطی آمده است.
 

اگر شما دوست دارید در مرکز توجه دیگران باشید، به این شغل ها توجه کنید :

 مدیر روابط عمومی- به عنوان مدیر روابط عمومی کار شما معرفی شرکت ها، برندها و افراد است. کار شما عمدتا انجام انواع مصاحبه های تلویزیونی، رادیویی و مطبوعاتی و سخنرانی در سمینارها و کنفراس های مختلف می باشد. شما باید سخنران ماهری بوده و از صحبت کردن در جمع لذت ببرید.

شخصیت تلویزیونی- اگر می خواهید مجری برنامه های مختلف تلویزیونی یا گزارشگر ورزشی باشید، باید توانایی سخنوری خوبی داشته باشید. همچنین باید اطلاعات عمومی و حرفه ای خوبی داشته و پذیرای انتقادها و تعریف و تمجیدهای دیگران باشید.
 

اگر ایجاد ارتباطات غیر مستقیم را به ارتباطات کلامی ترجیح می دهید، به این شغل ها توجه کنید:

مدیر وب سایت- شما در این شغل مسئول حفظ ارتباط آنلاین شرکت با مشتریان و مراجعان غیر حضوری هستید. شما باید از کلیه نظرات و گفته های دیگران درباره شرکت در دنیای مجازی مطلع باشید و در صورت لزوم و به موقع به سوالات و در خواست ها پاسخ دهید.

مسئول محتوای وب سایت- این افراد علاوه بر تسلط بر اینترنت و دنیای مجازی، توانایی نوشتن خوبی دارند. این افراد محتوای سایت را به روز کرده و مقالات ، اطلاعیه ها و ویدئو های لازم را تهیه و روی سایت قرار می دهند.
 

اگر دوست دارید کتاب بنویسید، به این شغل ها توجه کنید:

وبلاگ نویس – شما شاید عاشق وبلاگ نویسی باشید ولی ندانید چگونه می توان از آن درآمد کسب کرد؟ وبلاگ نویسانی که در حوزه خاصی فعالیت می کنند، پس از مدتی طرفداران زیادی پیدا می کنند و شرکت های بسیاری از آنها می خواهند که برند و محصولاتشان را در این وبلاگ ها تبلیغ کنند.

تبلیغات – شما می توانید مسئول تهیه محتوای تبلیغات انواع محصولات و خدمات (شامل شعارها، متن شعرهای تبلیغاتی و…) باشید. این کار را می توانید در خانه و یا دفاتر کاری انجام دهید.
 

اگر شما در تفکر سریع و لحظه ای تبحر دارید، به این شغل ها توجه کنید:

مسئول خدمات مشتری – این افراد از طرف شرکت یا سازمان با مشتریان در ارتباط هستند. از آنجا که مشتریان مرتبا برای انواع سوالات و شکایات با شرکت تماس می گیرند، مسئولان خدمات مشتری باید صبور بوده و شنونده خوبی باشند. همچنین  بتوانند به سرعت فکر کرده، پاسخ داده و اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول فروش – این افراد باید با انواع برخورد های سرد و زننده مشتریان کنار بیایند و بتوانند سریع و موثر با آنها ارتباط برقرار کنند. همچنین پاسخ های منفی مشتریان را به منزله پایان تلاش خود برای فروش ندانند زیرا در بسیاری موارد پس از سپری شدن زمان و پیگیری های لازم، فروش های خوبی انجام می شود. اگر می توانید با فشار کاری زیاد کنار بیایید و باعث پیشرفت تان می شود، این شغل مناسب شماست.
 

تحقیق و ترجمه گروه بازارکار و اشتغال کارشناس رسمی دادگستری

سایر مقالات

مقالات مرتبط :

شغل هایی برای شخصیت های درون گرا و برون گرا

عناصر موثر در تصمیم گیری برای انتخاب شغل

استخدام در این شرکت ها تقریبا غیرممکن است!

مذاکره در مورد حقوق در جلسه مصاحبه

6 شغل استرس زا ولی جذاب و ارزشمند

آیا برای تغییر شغل آماده اید؟

آیا این گروه از شغل های خلاقانه را می شناسید؟

شغل های مناسب برای آنان که از مواجه شدن با مشکلات نمی ترسند

 

 

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *