وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

لکسوس آر سی

معرفی خودرو

car-intro

لکسوس هم مثل سایر تولیدکنندگان پای تابلوهای وایت برد در حال کوبیدن به سر خود است تا ایده هایی برای جذب خریداران جوانتر بیابد. یکی از راه حل ها می تواند تولید خودروهای کوپه اسپرت با ظاهر خشن و حتی موتور V8 باشد. نشانه های بصری مدلهای جدید نظیر چراغهای باریک و مثلثی و عجیب و جلوپنجره دوکی شکل را در اینجا هم می بینید. با آن لامپهای LED و جلوه شلوغ و افراطی. رینگهای آلیاژی 18 اینچی پنج پره یا 19 اینچی سفارشی 10 پره نیز وظیفه جلب توجه بیشتر را بر عهده دارند. سقف با انحنای خوبی به صندوق کوتاه عقب منتهی می شود. اما حتی چراغهای عقب با آن چینش نسبتاً جالب چراغهای LED در کلیت با طرح صندوق چیزی فراتر از یک تویوتا را تداعی نمی کنند. خوشبختانه اگزوزهای دو طرف و دیفیوزر عقب به کمک طراحی پشت ماشین آمده اند. با این حال امتیاز طراحی جلوی خودرو بیشتر از پشت آن است. با ورود به کابین می توان انتظار حضور در فضایی لوکس و با کیفیت را داشت. همانند کانسپت های اخیر لکسوس نظیر LF-LC و LF-CC با طراحی مناسبی در این بخش مواجه خواهید شد. پوشش و دوخت دو رنگ و مناسب و مواد مرغوب استفاده شده، تجهیزات مناسب، فضای مناسب برای دو سرنشین بزرگسال در جلو و تقریباً فضای کمتر برای سرنشینان عقب، یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی برای ناوبری و کنسول وسط با کاربرد لمسی از ویژگیهای کابین لکسوس RC کوپه به شمار می آیند. سری به پیشرانه می زنیم. لکسوس برای مدل RC کوپه خود دو موتور در نظر گرفته است. اولی در مدل RC 350 است که یک موتور شش سیلندر 3.5 لیتری V شکل است و دومی هم یک پیشرانه هیبریدی برای مدل RC 300h که از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی تشکیل می شود. در آینده احتمال پیوستن یک پیشرانه V8 با حجم 5 لیتر و قدرت حدود 455 اسب بخار و گشتاور 543 نیوتن متر هم به مدل باشکوه RC F وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *