وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

لوتوس اوورا GT410

معرفی خودرو

car-intro

سیستم تعلیق خودرو هنوز هم غیرفعال بوده و خبری از دامپرهای تطبیقی نیست. البته میزان دامپینگ سیستم تعلیق برای بهبود راحتی کاهش یافته و رینگ‌های ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب نیز برای اولین بار در این خودرو دیده می‌شوند. لوتوس از متریال سرکوب‌کننده صدای بیشتر استفاده کرده و در روی درب‌ها نیز استراحت گاه دست دیده می‌شود. به این موارد باید صندلی‌های اسپورت و چرمی اسپارکو را نیز اضافه کرد که به‌صورت استاندارد وجود دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *