دسته‌بندی نشده

شماره وکیل پایه یک دادگستری رایگان – وکیل آنلاین خانواده

[ad_1]

شماره وکیل پایه یک دادگستری، وکیل طلاق، خانواده و ملکی، از طریق سه روش لیست وکلای تهیه شده توسط سایت آنلاین کارشناس رسمی دادگستری، سایت کانون های وکلای دادگستری، در سر تا سر کشور و وب سایت مرکز وکلای قوه قضاییه، برای متقاضیان، قابل دریافت می باشد. 

برای مشاوره شماره وکیل و دریافت مشاوره حقوقی

برای مشاوره شماره وکیل و دریافت مشاوره حقوقی

 

به طور کلی، در مواجهه با مشکلات حقوقی، دو رویکرد، از سوی افراد جامعه، اتخاذ می شود. برخی، ترجیح می دهند تا خود شخصا، مشکل حقوقی پیش آمده را در دادگاه و خارج از آن، پیگیری کرده و به همین دلیل، از مراجعه به وکیل، خودداری می کنند. در مقابل این گروه، عده ای قرار داشته که با بروز مشکل حقوقی و حتی پیش از آنکه این مشکل، به دادگاه کشیده شود، به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کرده و از راهنمای تخصصی وی استفاده می کنند.

برای گروه دوم است که دسترسی به وکیل خوب، چه در شکل حضوری و چه در شکل آنلاین آن، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد؛ لذا لازم است تا با پیدا کردن شماره وکیل مورد نظر خود، اعم از وکیل طلاق، خانواده و ملکی، مشکل حقوقی خود را به یک متخصص، ارجاع دهند.

با توجه به اهمیت داشتن وکیل زبده و با تجربه و استفاده از تخصص وی در دعاوی حقوقی، خانواده و کیفری، در این مقاله، به توضیح روش های دسترسی به شماره وکیل پایه یک دادگستری، وکیل طلاق، خانواده و ملکی، با پرداخت هزینه و به صورت رایگان، می پردازیم.

شماره وکیل پایه یک دادگستری

 زندگی، همواره با انواع مشکلاتی، همراه بوده که یکی از رایج ترین این مشکلات، مسائل و مشکلات حقوقی می باشند. به طور کلی، در برخورد با مشکلات حقوقی، دو رویکرد، از سوی افراد جامعه، در پیش گرفته می شود.

برخی، به دلایل مختلف، همچون بحث هزینه ها، ترجیح می دهند تا خود شخصا، مشکل حقوقی پیش آمده را در دادگاه و خارج از آن، پیگیری کرده و به همین دلیل، از مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری، خودداری می کنند.

این شیوه، هر چند روش کم هزینه تر، در مقایسه با مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری بوده، اما به هیچ وجه توصیه نمی گردد. چرا که دعاوی در انواع مختلف آن، یعنی حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و تجاری، دارای پیچ و خم هایی بوده که تنها یک متخصص حقوقی، قادر به مدیریت صحیح آن می باشد.

در مقابل گروه اول، عده ای قرار داشته که با بروز مشکل حقوقی و حتی پیش از آنکه این مشکل، به دادسرا و دادگاه کشیده شود، به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کرده و از راهنمای تخصصی وی استفاده می کنند. حتی، برخی از اشخاص، از این مرحله نیز فراتر رفته و پیش از بروز مشکل حقوقی، همچون زمانی که قصد انعقاد یک قرارداد را دارند، به منظور پیشگیری از ایجاد مشکلات حقوقی آینده، برای استفاده از دانش و تخصص وکیل، اقدام می نمایند.

برای این گروه از اشخاص است که دسترسی به وکیل پایه یک دادگستری خوب، چه در شکل حضوری و چه در شکل آنلاین آن، از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بنابراین، در برخورد با چالش ها و مشکلات حقوقی، این سوال برای آنها مطرح می گردد، که از چه طریق می توان به شماره وکیل پایه یک دادگستری خوب و با تجربه دسترسی پیدا کرد؟

پیش از آنکه به سوال فوق، پاسخ دهیم، لازم است، تفاوت وکیل دادگستری با وکیل قوه قضاییه و کارآموز وکالت را توضیح دهیم. هنگامی که شخصی، تحصیلات خود را در مقطع لیسانس، در رشته حقوق، به اتمام می رساند، یکی از راه های ورود به بازار کار حقوقی برای وی، شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضایه می باشد.

پس از اینکه متقاضی، در آزمون ورودی هر یک از این مراجع، پدیرفته شد، پروانه کارآموزی وکالت را دریافت می کند. در این زمان، کارآموز می تواند در برخی از پرونده ها، قبول وکالت کرده و در دادگاه، حاضر شود.

اما، پس از پایان دوره کارآموزی، آزمون دیگری، تحت عنوان اختبار(در کانون وکلا) یا آزمون وکالت پایه یک(در مرکز وکلا) برگزار می شود که در صورت قبولی در این آزمون نهایی، پروانه وکالت پایه یک به کارآموز اعطا می شود. در این صورت، چنانچه، وی پروانه وکالت خود را از کانون وکلا دریافت نموده، وکیل پایه یک دادگستری و در صورتی که پروانه خود را از مرکز وکلا، دریافت کرده باشد، وکیل پایه یک قوه قضاییه، نامیده می شود.

پس از این توضیح مقدماتی، در مورد تفاوت سه مفهوم وکیل پایه یک دادگستری، وکیل قوه قضاییه و کارآموز وکالت، در پاسخ به آن سوال اولیه که از چه طریق می توان به شماره وکیل پایه یک دادگستری خوب و با تجربه دسترسی پیدا کرد؟ باید گفت، راه های دسترسی به شماره وکیل پایه یک دادگستری، چه در شکل حضوری و چه در شکل آنلاین، شامل روش های متفاوتی بوده که عبارتند از:

لیست وکلای پایه یک دادگستری

لیست وکلای پایه یک دادگستری، همانطور که از عنوان آن، مشخص می باشد، لیستی آنلاین از وکلا، همچون لیست وکلای استان البرز بوده، که توسط سایت آنلاین کارشناس رسمی دادگستری، جمع آوری شده و متقاضیان پیدا کردن شماره وکیل پایه یک دادگستری، می توانند با مراجعه به این لیست، برای پیدا کردن شماره وکیل، اقدام نمایند.

سایت کانون های وکلای دادگستری

در حال حاضر، 24 کانون وکلا در سر تا سر کشور، وجود داشته که هر یک، دارای سایت آنلاین اختصاصی، می باشند. نحوه پیدا کردن شماره وکیل پایه یک دادگستری، در سایت کانون های وکلا به این صورت بوده که متقاضی، بسته به استانی که قصد دارد در آن استان، اتخاب وکیل نماید، باید به سایت کانون وکلای آن استان مراجعه کرده و از قسمت سامانه جستجوی وکیل، برای پیدا کردن شماره وکیل پایه یک دادگستری، اقدام کند.

سایت مرکز وکلای قوه قضاییه

اگرچه وکلای پایه یک قوه قضاییه، وکیل پایه یک داگستری، نامیده نمی شوند، اما آنها نیز همانند وکلای دادگستری، وکیل پایه یک بوده و بنابراین، متقاضیان می توانند برای انجام امور وکالتی خود، به این گروه از وکلا نیز اعطای وکالت نمایند. پیدا کردن شماره وکیل، در سایت آنلاین مرکز وکلا، با مراجعه به آدرس اینترنتی 23055.ir و قسمت جست وجوی وکیل، امکان پذیر می باشد.

لیست وکلای استان تهران

شماره وکیل رایگان

افرادی که با مشکل حقوقی مواجه شده و تمایل داشته تا کار خود را به یک وکیل متخصص، همچون وکیل خانواده بسپارند و درعین حال، از توانایی لازم برای پرداخت حق الوکاله، برخوردار نبوده، اغلب به دنبال وکیل رایگان بوده و عبارت (شماره وکیل رایگان) را در سایت های آنلاین جست و جو می کنند، با این امید که بتوانند وکیلی را پیدا کرده تا به طور رایگان و بدون دریافت حق الوکاله، از جانب آنها، قبول وکالت نماید در رابطه با شماره وکیل رایگان، باید به چند نکته توجه شود:

غالبا وکلا، به نحو رایگان، قبول وکالت نکرده و با توجه به تعرفه مشاوره وکیل دادگستری و تعرفه حق الوکاله وکیل، هزینه ای را تحت عنوان مشاوره حقوقی و حق الوکاله ازمراجعین و موکلین، دریافت می کنند. بنابراین، پیدا کردن وکیل رایگان، امری واقعا دشوار می باشد.

برخی از وکلا، صرفا حق الوکاله، دریافت کرده و مشاوره های حقوقی خود را به صورت رایگان ارائه می کنند. بنابراین، چنانچه متقاضی، صرفا قصد مشاوره حقوقی رایگان را داشته باشد، می تواند با مراجعه به لیست وکلا، از جمله لیست وکلای استان قزوین، شماره وکیل یا وکلای مورد نظر خود را استخراج کرده و پس از تماس با وکیل و اطمینان از رایگان بودن مشاوره، برای مراجعه به دفتر وکیل، اقدام نماید.

در بعضی از دفاتر وکالت، صرفا مشاوره حقوقی آنلاین، رایگان بوده و بنابراین، برای مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، لازم است تا هزینه مشاوره، طبق تعرفه مشاوره با وکیل پرداخت گردد.

راه دیگر پیدا کردن شماره وکیل رایگان، مراجعه به کانون وکلا یا مرکز وکلای قوه قضاییه شهر متقاضی و درخواست وکیل معاضدتی می باشد. وکیل معاضدتی، وکیلی است که در صورت عدم توانایی مالی موکل، وکالت وی را به نحو رایگان، بر عهده می گیرد.

تعرفه حق الوکاله وکیل دادگستری

 

شماره وکیل طلاق

پیش از آنکه به تعریف وکیل طلاق و نحوه پیدا کردن شماره وی بپردازیم، لازم است تا کمی در مورد انواع طلاق و درجه اهمیت انتخاب وکیل طلاق، در هر یک از این انواع، توضیح داده و سپس، به مساله وکیل طلاق و نحوه پیدا کردن شماره یک وکیل خوب بپردازیم. 

یکی از راه های پایان دادن به ازدواج دائم، طلاق بوده و بنابراین، این روش، در ازدواج موقت یا صیغه، جایگاه و کاربردی ندارد. به طور کلی، سه نوع از طلاق، در نظام حقوقی کشور ما، مورد پیش بینی قانون گذار، قرار گرفته است که درجه اهمیت انتخاب وکیل، برای آنها با توجه به دشواری و آسانی آن ها، تفاوت می باشد. این سه نوع طلاق، عبارتند از:

طلاق از جانب مرد: از آنجا، مرد می تواند هر وقت بخواهد، جهت طلاق اقدام نموده و برای این امر، نیازمند ارائه دلیل به دادگاه نمی باشد، طلاق از طرف مرد، طلاق نسبتا آسانی، از نظر پیچیدگی های حقوقی می باشد.

هرچند، در این مورد نیز، به دلیل اینکه طلاق دادن، منوط به پرداخت حقوق مالی زوجه بوده و در رابطه با این حقوق مالی نیز غالبا اختلافات بسیاری میان زوجین، مطرح شده که دارای چالش ها و پیچیدگی های قانونی متعددی می باشد، توصیه می شود که آقایان نیز در روند جدایی، از یک وکیل طلاق خوب، راهنمایی و مشاوره بگیرند.

طلاق توافقی: طلاق توافقی، همانطور که از عنوان آن مشخص است، به طور توافقی، میان زوجین، انجام می گیرد. در این نوع از طلاق، زوجین، در مورد تمام مسائل مالی وغیر مالی خود، توافق کرده و سپس، با مراجعه به دادگاه، برای اخذ گواهی عدم امکان سازش و جدایی، اقدام می نمایند.

طلاق توافقی، آسان ترین نوع طلاق از نظر چالش های حقوقی می باشد. با این وجود، نباید از اهمیت حضور وکیل پایه یک دادگستری، در این نوع از طلاق، غافل بود. چرا که اولا، تنظیم صورت جلسه طلاق توافقی، به نحوی که بعدا موجب روز مشکل نشده، نیازمند حضور وکیل می باشد. ثانیا، چنانچه زوجه، دارای وکالت در طلاق از زوج باشد، جهت مراجعه به دادگاه، باید برای گرفتن وکیل دادگستری اقدام نماید.

طلاق از جانب زن: طلاق از طرف زن، دشوارترین و پیچیده ترین نوع طلاق، در حقوق و سیستم قضایی کشور ما می باشد. چرا که زنان، بدون داشتن رضایت شوهر یا وکالت نامه طلاق، نمی توانند برای طلاق یک جانبه اقدام کرده، مگر اینکه بتوانند یکی از موارد مجاز طلاق، از جمله، عسر ورحج زوجه را ثبات نمایند. در این نوع از طلاق، اهمیت حضور وکیل طلاق و استفاده از تخصص وی، غیر قابل انکار می باشد.

با توجه به توضیحات فوق، در تعریف وکیل طلاق، می توان گفت، وکیل طلاق، وکیل پایه یک دادگستری یا مرکز وکلای قوه قضائیه بوده، که به طور تخصصی، در دعاوی طلاق، قبول وکالت کرده و در نتیجه، موفقیت وی، در دعاوی طلاق، از احتمال بیشتری برخوردار می باشد.

در پاسخ به این، پرسش که نحوه پیدا کردن شماره وکیل طلاق، به چه صورت می باشد؟ باید گفت، پیدا کردن شماره وکیل طلاق، همچون وکیل پایه یک دادگستری، به سه روش، امکان پذیر می باشد: مراجعه به لیست وکلا، از جمله لیست وکلای استان خراسان، که توسط سایت کارشناس رسمی دادگستری، جمع آوری شده است؛ سایت آنلاین کانون های وکلای دادگستری، که برای هر کانون وکلا، متفاوت می باشد و سایت مرکز وکلای قوه قضائیه، که در آدرس اینترنتی 23055.ir ، به متقاضیان، ارائه خدمات می کند.

وکیل طلاق

 

شماره وکیل خانواده

دعاوی خانواده، به دعاوی گفته می شود که در روابط خانوادگی افراد، مطرح شده و در واقع، موضوع آن ها، یک رابطه خانوادگی، نظیر رابطه زن با شوهر، رابطه پدر یا مادر با فرزندان یا رابطه بستگان نسبی و سببی با یکدیگر می باشد. دعاوی نامزدی، طلاق، فسخ نکاح، مهریه، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و حضانت، نمونه هایی از مهم ترین دعاوی خانواده می باشند.

هر چند در کشور ما، بر خلاف برخی از کشور های دیگر، به طور معمول، وکلا کار خود را محدود به یک موضوع خاص نکرده و در انواع موضوعات حقوقی و کیفری، قبول وکالت می نمایند، اما هستند وکلایی که با توجه به رشته دانشگاهی یا سابقه شغلی خود، صرفا در یک تخصص خاص، مانند دعاوی شهرداری، به انجام وکالت می پردازند.

یک گروه از وکلایی که به نحو تخصصی به انجام وکالت، مشغول می باشند، وکلای خانواده هستند. وکیل خانواده، همانطور که از عنوان آن مشخص است، صرفا در دعاوی خانواده، ارائه مشاوره و قبول وکالت کرده و از تخصص بسیار بالایی در این دعاوی، برخوردار می باشد.

پیدا کردن شماره وکیل خانواده، نیز همانند پیدا کردن شماره وکیل طلاق و وکیل پایه یک دادگستری، از سه راه امکان پذیر می باشد: مراجعه به لیست وکلا، از جمله لیست وکلای استان فارس، که توسط سایت کارشناس رسمی دادگستری، جمع آوری شده است؛ سایت آنلاین کانون های وکلای دادگستری، در استان مورد نظر و سایت مرکز وکلای قوه قضائیه، به آدرس اینترنتی 23055.ir.

وکیل خانواده

 

شماره وکیل ملکی

شاید به جرات بتوان گفت که سخت ترین، پیچیده ترین و طولانی ترین دعاوی، چه از نظر ماهیت دعوا و چه از نظر آیین دادرسی و رسیدگی آن، در سیستم قضایی کشور ما، دعاوی ملکی می باشند. این شواری، زمانی بیشتر می گردد که یکی ازطرفین دعوا، در جریان دادرسی فوت کرده و بحث انحصار وراثت و معرفی وراث متوفی مطرح گردد، که در این صورت، حتی می توان انتظار داشت که دعوا تا چند سال نیز ادامه یابد.

منظور از دعاوی ملکی، دعاوی است که موضوع دعوا، یک ملک، اعم از زمین، آپارتمان و خانه می باشد. دعوای الزام به اخذ پایان کار و تنظیم سند رسمی ملک، الزام به تحویل ملک معامله شده، ابطال معامله ملکی، اجرت المثل ساختمان، خلع ید و تخلیه، از مهم ترین و شایع ترین دعاوی ملکی در کشور ما می باشند.

نکته ای که لازم است در رابطه با دعاوی ملکی و وکیل ملک، مورد توجه قرار گیرد، این مساله بوده که با توجه به پیچیدگی های بسیار ظریف دعاوی ملکی، انجام وکالت و موفقیت در این دعاوی، برای هر وکیل پایه یک دادگستری، امکان پذیر نمی باشد. موفقیت در این دعاوی، در درجه اول، مستلزم داشتن دانش تخصصی قابل قبول و در درجه بعد، تجربه کاری کافی در دعاوی ملکی می باشد. به همین دلیل، است که بحث اهمیت استفاده از وکیل ملکی، در این دعاوی مهم و خطیر، مطرح می گردد.

وکیل ملکی، به وکیلی گفته می شود که با دارا بودن دانش تخصصی در حوزه ملک و شاخه های مختلف آن و تجربه کاری قابل قبول، به نحو تخصصی، در دعاوی ملکی، قبول وکالت کرده و در نتیجه، احتمال موفقیت این وکیل، در دعاوی ملکی، در مقایسه با سایر وکلا، بیشتر می باشد.

پیدا کردن شماره وکیل ملکی، نیز همچون وکیل طلاق و خانواده، از سه راه امکان پذیر است: مراجعه به لیست وکلا، از جمله لیست وکلای استان اصفهان، که توسط سایت کارشناس رسمی دادگستری، جمع آوری شده است؛ سایت آنلاین کانون های وکلای دادگستری، که برای هر کانون وکلا، متفاوت می باشد و سایت مرکز وکلای قوه قضائیه، که در آدرس اینترنتی 23055.ir ، به متقاضیان، ارائه خدمات می کند.

وکیل تلفنی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شماره وکیل در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی کارشناس رسمی دادگستری نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی کارشناس رسمی دادگستری به سوالات شما عزیزان پیرامون شماره وکیل پاسخ دهند.

 

 

سوالات متداول

1- شماره وکیل پایه یک دادگستری به چه روشی قابل دریافت می باشد؟

شماره وکیل پایه یک دادگستری از طریق سه روش لیست وکلای سایت آنلاین کارشناس رسمی دادگستری سایت کانون های وکلای دادگستری و وب سایت مرکز وکلای قوه قضاییه برای متقاضیان قابل دریافت می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

2- پیدا کردن شماره وکیل رایگان به چه صورت امکان پذیر است؟

یک راه پیدا کردن شماره وکیل رایگان مراجعه به کانون وکلا یا مرکز وکلای قوه قضاییه شهر متقاضی و درخواست وکیل معاضدتی می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

3- شماره وکیل خانواده به چه روشی قابل دریافت می باشد؟

شماره وکیل خانواده از طریق سه روش لیست وکلای سایت آنلاین کارشناس رسمی دادگستری سایت کانون های وکلای دادگستری و وب سایت مرکز وکلای قوه قضاییه برای متقاضیان قابل دریافت می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایید.

برای مشاوره شماره وکیل و دریافت مشاوره حقوقی

برای مشاوره شماره وکیل و دریافت مشاوره حقوقی

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *