وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

سوبارو اوت بک

معرفی خودرو

car-intro

سوبارو آوت بک جدید با حفظ فرم کلی مدل 2011 خود تنها تغییراتی را در نمای جلو به خود دیده است. بارزترین این فیس لیفت بخش جلویی خودرو در فرم جدید کاپوت و چراغ های جلو نهفته است که با وجود تغییر نسبت به گذشته توانسته تا فرم کلی مدل پیشین را حفظ کند و تنها ظاهری منسجم تر و هماهنگ تر با سایر بخش های بدنه را ایجاد کد. با ورود به داخل کابین فضای داخلی استاد کارانه آوت بک هارمونی مناسبی را با طراحی عضلانی و منسجم خارجی آن به نمایش می گذارد. در شکل دهی اتمسفر داخلی این خودرو هدف اصلی تیم طراحی، استفاده بهینه از فضای داخلی ایجاد کابینی راحت، پویا و با کیفیت و همچنین قرار دادن ادوات مختلف در بهترین موقعیت ممکن برای افزایش ارگونومیک، کاربری و دسترسی راحت سرنشینان به آنها بوده است. سوبارو آوت بک 2.5i از یک پیشرانه ی 2.5 لیتری DOHC باکسر با بیشترین قدرت 173 اسب بخار و بیشترین گشتاور 174 پوند فوت بهره می برد که در حدود پنج اسب بخار نسبت به نسل پیشین افزایش قدرت داشته است. برای این مدل دو جعبه دنده شش سرعته دستی (استاندارد) و یا نسل دوم جعبه دنده Lineartronic CVT (استاندارد بر روی مدل های Limited) قابل سفارش است. همچنین سوبارو برای ایجاد بیش ترین ایمنی ممکن این خودرو را مجهز به سیستم VDC (نوعی برنامه کنترل پایداری الکترونیک) کرده است که به دقت رفتار خودرو را زیر نظر دارد و کوچکترین understeer و یا oversteer را اصلاح می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *