دسته‌بندی نشده

بهترین شغل برای دارندگان تحصیلات عالیه

[ad_1]

بهترین شغل برای دارندگان تحصیلات عالیه

آخرین خبر: زمان ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تا ساعت 8 صبح روز 93/7/5 تمدید شد!

اصولاً امکان این که همه مزایای ایده آل در یک شغل جمع شود وجود ندارد. وقتی مشاغل مختلف را از دریچه نقد می نگرید اشکالات و نواقص هر یک مشخص می شود: یکی درآمدش کم است، دیگری مسؤولیتش زیاد است، آن یکی شب و روز و استراحت ندارد و به اصطلاح زندگیت مال خودت نیست، دیگری علیرغم درآمد بالا جایگاه اجتماعی مناسبی ندارد، یکی جنسیت گراست و مناسب خانمها نیست و دیگری به شدت سلسله مراتبی است و باید تا انتها زیر دست دیگران باشی و…

اما در این میان یکی از بهترین مشاغلی که از نگاه اکثر سلایق دربرگیرنده ویژگیهای مثبت مورد اشاره برای یک شغل ایده آل است، عضویت در هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یا به قول مردم، “استاد دانشگاه شدن” است.

شغلی که علیرغم نقاط قوت و ویژگیهای جالبش به دلیل کمتر شناخته شدن و نیز در دسترس نبودن، به نسبت مشاغل دیگر گمنام مانده و در مقایسه با مشاغلی که گاه هزاران نفر برای به دست آوردن آنها با هم مسابقه و آزمون می دهند، از ظرفیت جذب بالایی برخوردار است.

اما علت نگارش این متن آغاز فراخوان جذب هیئت علمی وزارت علوم از ساعت 9 صبح روزدوشنبه (93/6/10) است. اکنون انتظارها برای مشتاقان این شغل به پایان رسیده و ثبت نام آغاز شده است.

ما قبلاً در کارشناس رسمی دادگستری بنا به درخواست تعداد بیشماری از دوستان و مخاطبان خود و البته با پذیرش این واقعیت که گمنامی این شغل و یا اعتماد به نفس پایین برخی از دوستان باعث افسوس و حسرت آنها شده است، تصمیم گرفتیم به معرفی و تبلیغ “استاد دانشگاه شدن” بپردازیم و در این راستا سعی کردیم مجموعه اطلاعاتی را که قبلاً به شکل مدون و کاربردی وجود نداشته، به اشکال مختلف تقدیم علاقه مندان کنیم.

استقبال دوستان از این اطلاعات واقعاً غیر منتظره بود و ابراز محبت و لطف جمع کثیری از مخاطبان و پرسشهای بیشمار آنها – که در بخش نظرات صفحات مربوطه بیان می شد- ما را بیش از پیش مصمم به اطلاع رسانی و ادامه این روند می کرد.

اکنون و همزمان با فراخوان جذب اعضای هیئت علمی سراسر کشور (حوزه وزارت علوم) که زمان چیدن میوه و محصول تلاش های ما و شماست، بنا داریم تا آخرین اطلاعات و اخبار مربوطه را از طریق همین بخش به اطلاع برسانیم و شما را تا رسیدن به آنچه آرزو دارید همراهی کنیم. با توجه به تمدید زمان ثبت نام، شما تا 93/7/5 برای ثبت نام مهلت دارید.

در پایان توجهتان را به چند نکته اساسی جلب می کنیم:

1- کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به فراخوان جذب و نکات تحلیلی و تکمیلی از طریق این صفحه  به اطلاع شما می رسد و مطالب آن هر روز بروز رسانی خواهد شد.

2- برای آن دسته از دوستانی که تا کنون خواننده مطالب ارایه شده ما در این موضوع نبوده اند، لینک های مربوطه در همین بخش ارایه شده است.

3- راهنمای شغلی استاد دانشگاه که لینک آن از طریق همین صفحه در دسترس شماست، گلچینی از بهترین اطلاعات و کاربردی ترین آنها برای به دست آوردن این شغل است که توسط کارشناسان کارشناس رسمی دادگستری با صرف وقت و دقت فراوان تهیه و ارایه شده است و به جرأت می توان گفت که مشابه آن تاکنون در وب منتشر نشده است.

توصیه می کنیم این راهنمای جامع را به منظور دستیابی به پاسخ پرسشهای پرتکرار و داشتن آنچه یاریگر شما در این مسیر خواهد بود، از لینک زیر تهیه کنید. در این صورت علاوه بر در دست داشتن اطلاعات کاربردی این مجموعه، همچون گذشته از پیوست های مفید دیگری که به مرور و به صورت رایگان برای خریداران این مجموعه ارسال خواهد شد نیز بهره مند خواهید شد. این اطلاعات شامل هر دو بخش علمی و عمومی بوده و سهم مؤثری در افزایش شانس قبولی شما خواهد داشت.

با کلیک بر روی لینک زیر، اطلاعات کامل این محصول و محتویات آن را ملاحظه کنید.
 

مجموعه راهنمای “می خواهم استاد دانشگاه شوم” ویژه گروه غیرپزشکی
مجموعه راهنمای “می خواهم استاد دانشگاه شوم” ویژه گروه پزشکی

4- در حال حاضر صرفاً فراخوان جذب وزارت علوم برگزار می شود. در صورت اعلام فراخوان وزارت بهداشت، مراتب به اطلاع
علاقه مندان خواهد رسید.

با آرزوی موفقیت برای شما

اطلاعیه های مرکز جذب وزارت علوم
(این بخش مرتباً تکمیل و بروز رسانی خواهد شد)

اطلاعیه : زمان شروع فراخوان سراسری جذب هیات علمی (شهریور 93)

لینک ثبت نام در سامانه جذب هیئت علمی

فایل نیاز دانشگاهها به هیئت علمی(با اعمال 4 مرحله اصلاحات اعلام شده)

 

 مطالب مرتبط در سایت کارشناس رسمی دادگستری

 

آیا می دانید شما هم می توانید استاد دانشگاه شوید؟
خاص ترین استاد دانشگاه های جهان
معرفی شغل استاد دانشگاه

 

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *