وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

بنتلی فلائینگ اسپور

معرفی خودرو

car-intro

آنچه از ظاهر Flying Spur می توان فهمید این است که نمای جلویی خودرو بیش از هر زمان دیگری به مدل های کانتیننتال GT (بخاطر چراغ هایش) و مولسان (بخاطر جلوپنجره و سپرش) نزدیکتر شده؛ همچنین کم شدن ارتفاع و عریض ترشدن بدنه آن به همراه خطوط عضلانی عقب، نسبت به گذشته یکنواختی کمتری به طراحی فلاینگ اسپر بخشیده است. البته به همه این تغییرات باید مواردی دیگری مثل استفاده از LEDها در هر دو چراغ جلو – درحالیکه در نسل قبل فقط یک چراغ مجهز به LED بود – بزرگتر و عمودی تر شدن جلوپنجره، استفاده از رینگ های جدید 19 تا 21 اینچی، ورودی هوای یک تکه سپر جلو و نهایتا خروجی هوای روی گلگیرهای جلو نیز اضافه کرد. اما صرف نظر از بدنه ، شاسی فلاینگ اسپر نیز دوباره بهینه سازی شده طوریکه استفاده از آلومینیوم برای ساخت گلگیرهای جلو و درب کاپوت و بهره گیری از مواد کامپوزیتی برای ساخت درب صندوق موجب کاهش 50 کیلوگرمی وزن خودرو شده اند.موتور 6 لیتری V8 که به توربوهای دوقلو مجهز شده است به این سدان پرابهت قدرت 616 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر را بخشیده است . این ارقام فلاینگ اسپر را به قویترین خودروی چهار در ، در تاریخ بنتلی تبدیل کرده است . بهبود 14 درصدی نسبت قدرت به وزن در قیاس با نسل قبلی باعث شده شتاب صفر تا صد 4.3 ثانیه ای و حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت قابل دسترس باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *