پورشه 911 تارگا
معرفی خودرو
پورشه نام 911 تارگا را برای اولین بار درسال 1967 به روی زبان ها انداخت. اصرار پورشه برای استفاده از نام ایتالیایی تارگا (که معادل کلمه “Plate” در زبان لاتین است) بدلیل حضور موفق او در مسابقات Targa Florio بود که در مناطق کوهستانی سیسیل برگزار می شد. پورشه ازسال 1956 تا آن موقع 7 بار به قهرمانی این مسابقه رسیده بود و از آن سال تا 1973 میلادی هم 4 بار دیگر به جایگاه اولی آن دست یافت. بهتراست از 911 تارگای 1967 بگذریم و به سراغ 911 تارگای 2014 برویم! در نسل جدید تارگا برخلاف مدل های کلاسیک سابق، از سقف سافت تاپی استفاده شده که می توان آنرا در 19 ثانیه جمع کرد. این نکته راهم بدانیم که این سقف فقط در زمان توقف خودرو قابلیت بازوبسته شدن را دارد. در طراحی آن ستون وسط ضخامت بیشتری داشته و پنجره ی عقب آن کاملاً جلب توجه می کند، همچنین خودرو همانند کاررا 4 مجهز به یک موتور 3.4 لیتری شش سیلندر خطی با 350 اسب بخار نیرو و در مدل S دارای یک موتور 3.8 لیتری با 400 اسب بخار نیرو می باشد.