دسته‌بندی نشده

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک جهت مهاجرت

[ad_1]

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک جهت مهاجرت

ارزیابی ملک جهت مهاجرت ، یکی از روش های دریافت اقامت کانادا ، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی برای  افراد با تجربۀ تجاری و توان مدیریتی می باشد. همچنین نظر به اینکه شرایط لازم جهت برنامه مهاجرت سرمایه گذاری کارشناسی رسمی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری و حسابرسی  5 ساله فعالیت شغلی خود و همچنین در صورت نیاز قیمت گذاری سایر دارایی ها از جمله خودرو و ماشین آلات و تجهیزات شرکت و کارخانه می باشد.

 

 

این مجموعه متشکل از گروهی از کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک جهت مهاجرت و متخصصی در حوزه ارزیابی املاک و ماشین آلات ، خودرو و سایر دارایی ها ، آماده ارائه گزارش رسمی به همراه اخذ تاییدیه از کانون کارشناسان در صورت لزوم و ارسال به دارالترجمه رسمی جهت ترجمه و اخذ تاییدیه وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه از بابت ارائه به اداره مهاجرت و سفارت خانه های مربوطه می باشد.

ارزیابی املاک جهت مهاجرت ، یکی از انواع گزارش‌های ارزیابی است که کارشناسان رسمی می‌توانند آن را تهیه نمایند، امروزه یکی از راه‌های تغییر شرایط و رسیدن به زندگی بهتر و به دست آوردن شرایط مطلوب مورد درخواست متقاضیان مهاجرت به سایر کشورهاست.

اخذ انواع متنوع ویزاهای مهاجرت در کشورها مختلف و ازجمله کشورهایی که مقصد بیشترین مهاجرین ایرانی را دارند، نیازمند ارائه مستندات مورد نیاز در خصوص دارایی‌ها، اموال و تهیه گزارش جامعی از وضعیت مالی متقاضیان مهاجرت است.

مهاجرت چیست ؟

باید بگوییم مهاجرت در لغت به معنای خروج افراد از محل زندگی خود (شهر یا کشور) به مقصد دیگر، به منظور زندگی دائم و موقتی است. انواع مهاجرت صرفاً به معنای رفتن به جای دور نیست و حتماً هم نباید به صورت دائمی و همیشگی است. مهاجرت های فصلی مثال مناسبی برای مهاجرت موقتی است. مهاجرت معمولا به این دلیل اتفاق می افتد که افراد از موقعیت کنونی خود در کشور مبدا رضایت ندارند، یا برای بهتر شدن وضعیت خود، به کشور مقصد نقل مکان میشود.

کارشناس رسمی ارزیابی ملک:

کارشناس رسمی ارزیابی ملک برای مهاجرت و اقامت در واقع همان کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان میباشد که دارای تجربه در تهیه گزارش قیمت گذاری و تعیین ارزش انواع املاک برای تایید تمکن مالی و میزان دارایی های متقاضیان مهاجرت به کشور هایی مانند کانادا، استرالیا، اروپا و آمریکا می باشد.

این موضوع در واقع به این برمیگردد که متقاضیان مهاجرت معمولا برای نشان دادن میزان دارایی ها و تمکن مالی خود به ادارات مهاجرت یا سفارت خانه های مربوطه در کشور های مهاجر پذیر مانند کانادا، استرالیا، آمریکا و اروپا، علاوه بر فهرست کردن انواع املاک خود مانند زمین، آپارتمان، واحد تجاری و اداری و کارخانه های صنعتی و تولیدی، نیاز به کارشناسی قیمت خودرو و ماشین آلات کارخانجات یا انواع دیگر دارایی های خود است که همه ی آنها نیاز به بررسی و تایید توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک دارد.

در این زمینه تفاوتی بین متقاضیان مهاجرت از طریق دانشجویی یا بزینس (سرمایه گذاری) یا کارآفرینی (استارت آپ) و یا اسپانسر شیپ والدین و روش های دیگر نیست. کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک، قیمت‌گذاری رسمی و سایر دارایی ها برای تعیین قیمت کارشناسی ملک و خودرو و برند شرکت ها و ماشین آلات، امروزه بیشتر برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا و کانادا صورت می پذیرد .

ارزیابی رسمی کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک جهت مهاجرت و اقامت کانادا ، استرالیا ، آمریکا و اروپا

ارزیابی املاک جهت مهاجرت بیشتر مورد استفاده افرادی می باشد که به دلیل داشتن سن بیشتر از 35 سال و یا نداشتن کارت پایان خدمت فرزند پسر و همچنین  IELTS 6.5 و یا بالاتر و غیره قصد مهاجرت به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارند . این افراد می توانند با ارزیابی املاک و یا سایر داراییهای خود از روش سرمایه گذاری و کارآفرینی اقدام به امر مهاجرت نمایند.

از مزایای مهاجرت به کانادا به دلیل اینکه نسبت به دیگر کشورها ارزانترین جهت مهاجرت سرمایه گذاری می باشد ، متقاضی بیشتری جهت سرمایه گذاری نسبت به کشورهای آمریکا ، استرالیا ، اتحادیه اروپا (مجارستان و بلغارستان و ) را دارد .

همچنین مهاجرین در کانادا از بیمه خدمات درمانی رایگان تا آخر عمر برخوردار می باشند ضمن اینکه اگر مشغول به کار شوند، می توانید بیمه درمان کامل دندان را نیز داشته باشید. همچنین هزینه تحصیل فرزندان رایگان بوده و علاوه بر این در صورت داشتن شرایط بورس بنا به شرایط و قوانین از جمله شهر و رشته و دانشگاه ، کمک هزینه تحصیلی دریافت می نمایند.

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک مهاجرت به کانادا:

کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجرت متقاضیان در سراسر دنیا است. این موضوع به خاطر وجود امنیت اجتماعی، امنیت شغلی، پذیرش راحت مهاجران در میان جامعه، سطح تحصیلی بالای دانشگاه ها و سطح بالاتر از متوسط درآمد عمومی مردم آنجا می باشد. مهاجرت به کانادا به چهار روش رایج صورت می پذیرد:

مهاجرت به کانادا از طریق کار آفرینیمهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاریمهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص و ماهرمهاجرت به کانادا برای تحصیل

از هر کدام از این روش ها که برای مهاجرت اقدام گردد نیاز به تایید تمکن مالی و میزان دارایی ها و کارشناسی املاک و مستغلات توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک مهاجرت است.

 

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک مهاجرت به استرالیا:

استرالیا به علت وجود موقعیت های کاری فراوان در چند سال اخیر به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت برای مردم دنیا می باشد. کشوری پهناور با زمینه های توسعه ی فراوان و نیروی کاری بومی کم برای هر مهاجری که نیاز به زندگی و اشتغال در کشوری امن و با ثبات دارد وسوسه کننده می باشد. مهاجرت به استرالیا بیشتر از روشهای زیر میباشد:

مهاجرت به استرالیا از طریق نیروی کار تخصصیمهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینیمهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاریمهاجرت از طریق دانشجویی

که در هر کدام از این روش ها شما نیاز به انجام کارشناس رسمی دادگستری و ارزش گذاری روی ملک ها و سایر دارایی های خود برای تشکیل پرونده ی مهاجرت می باشد.

 

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت سرمایه گذاری کبک

داشتن حداقل دارایی ارزیابی شده توسط کارشناس رسمی دادگستری مانند ملک به نام خود یا همسر برابر 2.000.000 دلار کانادا . لازم به ذکر است ارزیابی سهام، میزان پول نقد، ارزیابی اوراق مشارکت یا سپرده و براورد دارایی شرکت قیمت گذاری شده توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک جهت مهاجرت نیز مورد تایید می باشد .

سرمایه گذار باید به مدت حداقل 2 سال تجربه مدیریت و مسئولیت کاری خود را درامور اجرایی، برنامه ریزی، کنترل منابع مالی و نیروی انسانی در یک فعالیت قانونی را نشان دهد، مانند :

مالک شرکت ثبت شده در ایران و یا دیگر کشور هاپزشک ، داروساز ، جراح دارای مطب یا سهامداران بیمارستانتجار دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه یا صنف مربوطهوکیل دادگستری دارای دفتر وکالتسهامدار یا عضو هیات مدیره شرکت تولیدی، خدماتی، پیمانکاری، واردات-صادرات و …مالک هتل ، مجموعه ورزشی ، آژانس مسافرتیمدیر ارشد شرکت دولتی یا خصوصیکشاورز یا مزرعه دار

الزامی است مهاجرین حداقل 2 سال از پنج سال گذشته در رشته های فوق بصورت تخصصی فعالیت داشته باشند و همچنین در برخی از موارد شناسایی دو نفر یا بیشتر نیروی تحت پوشش شرکت که بصورت رسمی بیمه شده است و کارشناس رسمی دادگستری در حسابرسی موضوع را نماید، مورد نیاز است.

این مجموعه با همکاری کارشناسان رسمی دادگستری آشنا به امور مهاجرت با عناوین کارشناسی در امور ذیل گزارش تمکن ارائه می نماید :

کارشناس رسمی دادگستری راه و ساختمان جهت ارزیابی املاککارشناس رسمی دادگستری حسابداری جهت تهیه تراز مالیکارشناس رسمی دادگستری ماشین آلات جهت ارزیابی تجهیزات شرکت و کارخانهکارشناس رسمی دادگستری اراضی مزروعی جهت ارزیابی زمین های با کاربری مزروعیکارشناس رسمی دادگستری رشته بازرگانی جهت ارزیابی سهام و برند شرکتکارشناس رسمی دادگستری جهت ارزیابی پروانه داروخانه و مطب

ارزیابی املاک و اراضی ، ارزیابی تجهیزات پزشکی ، ارزیابی ماشین آلات ، ارزیابی کارخانه ، ارزیابی سرقفلی ، ارزیابی محل دفتر شرکت ، ارزیابی داروخانه و محل مطب ، ارزیابی باغ و مزرعه ، ارزیابی ویلا ، تهیه ترازنامه مالی ، ارزیابی قدرالسهم سهامداران و غیره از جمله مواردی است که توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته مربوطه و صلاحیت مورد نیاز انجام می شود .

گروه کارشناسان رسمی ما چگونه به شما در زمینه مهاجرت کمک می کند؟

 

 

گروه کارشناسان رسمی دادگستری ما با در اختیار داشتن کارشناس رسمی دادگستری در رشته های راه و ساختمان، برق، تاسیسات و ماشین آلات کارخانجات، خودرو و امور وسایل نقلیه با داشتن همکاران گروه در تهران و سایر استان های دیگر کشور می توانیم به شما در انجام کارشناسی و ارزیابی و قیمت گذاری رسمی انواع دارایی هایتان (شامل ارزیابی ملک، قیمت گذاری آپارتمان، زمین، واحد اداری و تجاری و کارخانه صنعتی و ماشین آلات و خودرو ) و ارائه گزارش های کارشناسی و تهیه تراز نامه برای مهاجرت و اقامت و یا اخذ ویزا توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک مهاجرت کمک نماییم.

نوشتن گزارش کارشناسی مورد قبول برای اداره های مهاجرت هر کدام از این کشور ها نیاز به تجربه و دانستن فرمت های مورد درخواست آن کشور ها می باشد که این کار توسط کارشناس رسمی دادگستری صورت می پذیرد.
یکی از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده پرونده مهاجرت ، میزان دارایی های شما در ایران میباشد. ارزیابی رسمی ارزش دارایی های شما باید توسط کارشناس رسمی دادگستری دارای تجربه در امر مهاجرت انجام شده و تایید گردد.
قیمت گذاری رسمی دارایی های شما می تواند انواع برای ملک، آپارتمان، زمین، کارخانه، مغازه یا واحد تجاری یا اداری، ماشین، ویلا، ماشین آلات صنعتی و حتی دارایی های شخصی مانند طلا و جواهر و حساب سپرده بانکی است.

قیمت گذاری رسمی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته راه و ساختمان انجام و طی گزارش کارشناسی تایید می گردد و با توجه به تفاوت فرمت های مورد قبول اداره مهاجرت استرالیا و کانادا، این امر نیاز به تجربه کار در این زمینه است. اداره مهاجرت استرالیا نیاز به تایید قیمت کارشناسی ملک و سایر دارایی های شما توسط کارشناس رسمی دادگستری را دارد.

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *