دسته‌بندی نشده

کارشناس رسمی دادگستری تمکن مالی

نحوه اثبات تمکن مالی از طریق ارزیابی املاک

مهاجرت و دریافت اقامت اغلب کشورها نظیر کانادا ، استرالیا ، امریکا ، اسپانیا … دارای روشهای متنوع و گوناگونی است که با توجه به شرایط هر یک از متقاضیان متفاوت میباشد. ممکن است برای یک متقاضی روش سریع و ایده آل روش کارآفرینی باشد ولی برای متقاضی دیگر روش سرمایه گذاری و برای دیگری روش گسترش تجارت و یا از طریق مهارت و تخصص . یکی از مهمترین وجوه موفقیت در اخذ اقامت کشورهای پیشرفته در هر روش اثبات تمکن مالی متقاضی ویا خانواده ایشان میباشد که این امر از طریق کارشناسی و برآورد اموال و املاک متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان محترم در این مجموعه ارائه میگیرد.

نحوه اثبات تمکن مالی مورد نیاز کشور مقصد با استفاده از ارزیابی و تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری امکان پذیر است که بهترین ، کم هزینه ترین و مستندترین روش در محاکم حقوقی و همچنین ادارات مربوطه به کشورهای خارجی میباشد، به خصوص در مواردی که امکان ارایه گواهی تمکن مالی از طریق موجودی با حساب میلیاردی بانکی امکان پذیر نباشد. در روش اثبات تمکن مالی از طریق اموال غیر منقول (ملکی) به دلیل امکان بسیار کم تقلب نسبت به گواهی های بانکی که امکان جابجایی یکروزه پول  و یا گردشهای مالی صوری وجود دارد ، نزد مراجع معتبر از ارزش بسیار بالاتری برخوردار میباشد.

  • کارشناسی رسمی و ارزیابی بر اساس قیمت روز املاک متعلق به متقاضی و خانواده جهت اثبات تمکن ملکی مورد نیاز جهت اخذ ویزا ، ادامه تحصیل ، ویزای دانشجویی جهت پذیرش در دانشگاه ، دریافت اقامت ، مهاجرت به کانادا ، استرالیا ، آمریکا ، اسپانیا و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا  … جهت اثبات توانایی و تمکن مالی که توسط  کارشناس رسمی دادگستری صورت می پذیرد.
  • ارایه گزارش ارزیابی همراه با تاییدیه  و در صورت لزوم ترجمه به زبان انگلیسی همراه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه (مشاوره رایگان)
  • ارزیابی املاک و خدمات کارشناسی در این دفتر در اسرع وقت و ظرف مدت حدودا دو روز کاری صورت می پذیرد.
  • بابت خدمات کارشناسی هیچگونه هزینه ای مازاد بر تعرفه مصوب قانونی تحت عناوین مختلف از متقاضی کارشناسی دریافت نخواهد گردید.

سایر موارد مورد نیاز جهت اثبات تمکن مالی :

ارایه گزارش از توانایی  و تمکن مالی داوطلب قبل از اخذ تابعیت جهت ارایه به سفارت و اداره دارایی کشور مقصد خارجی ( کانادا ، آمریکا ، انگلیس ، اسپانیا ، استرالیا …) اثبات تمکن مالی متقاضی قبل از دریافت تابعیت به منظور دریافت معافیت مالیاتی در کشور مقصد انجام می شود.

ارایه گزارش مکتوب از تمکن ملکی متقاضی پس از اخذ اقامت به منظور تضمین بیزینس ، امور بیمه ، بازنشستگی ، گشایش اعتبار ، … صورت می پذیرد.

ارزیابی ملک و کارشناسی زمین ،ویلا و ساختمان ،آپارتمان مسکونی، واحدهای تجاری ، اداری و … متقاضیان مهاجرت و خانواده ایشان توسط کارشناس رسمی دادگستری صاحب صلاحیت در رشته راه و ساختمان همراه با تایید دادگستری و وزارت امور خارجه صورت می پذیرد.

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *