وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

پورشه پانامرا توربو E S_هیبرید اسپورت توریسمو

معرفی خودرو

car-intro

پانامرا توربو اسپورت توریسمو در حال حاضر عملکردی استثنایی همراه با سطح بالایی از عملی بودن روزمره ارائه می دهد، همانطور که با این واقعیت ثابت شد که جایزه “فرمان طلایی” – یکی از مهمترین جوایز خودرو اروپا – را در رده “خودروهای اسپرت” دریافت کرد. . اکنون، پورشه بار دیگر در حال افزایش است: همانطور که قبلاً در مورد سالن ورزشی پانامرا وجود داشت، اکنون یک مدل هیبریدی پلاگین در خط تولید مدل Sport Turismo پیشروی می کند و یک بار دیگر پتانسیل عملکرد عظیم فناوری هیبریدی را نشان می دهد: استراتژی تقویت استفاده شده در سری تولیدی تمام چرخ متحرک پانامرا توربو S E-Hybrid Sport Turismo از خودروی سوپر اسپرت پورشه 918 اسپایدر اقتباس شده است. حتی در 1400 دور در دقیقه، V8 biturbo و موتور الکتریکی حداکثر گشتاور سیستم 850 نیوتن متر را ارائه می دهند. دکوپلر ادغام شده در ماژول هیبریدی به صورت الکترومکانیکی از طریق یک محرک کلاچ الکتریکی فعال می شود. نتیجه زمان پاسخگویی سریع و سطح بالایی از راحتی است. یک Porsche Doppelkupplung (PDK) با تعویض سریع و هشت سرعته برای انتقال نیرو به سیستم استاندارد تطبیقی ​​چهار چرخ متحرک، Porsche Traction Management (PTM) استفاده می شود. درایو E-Performance به خودرو اجازه می دهد در 11.9 ثانیه از صفر به 200 کیلومتر بر ساعت بپیماید. حداکثر سرعت 310 کیلومتر در ساعت است. این عملکرد به قیمت پایداری تمام نمی شود: پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid Sport Turismo جدید می تواند تنها با موتور الکتریکی تا سرعت 140 کیلومتر در ساعت نیرو بگیرد، به این معنی که می تواند به صورت محلی با آلایندگی صفر رانندگی کند. هنگامی که باتری در حالت شارژ معمولی است، قدرتمندترین Sport Turismo به طور خودکار در حالت برقی روشن می شود. به محض اینکه از حداکثر برد الکتریکی فراتر رفت، پانامرا حالت هیبریدی را فعال می کند. باتری لیتیوم یونی دارای محتوای انرژی 14.1 کیلووات ساعت است و بسته به شارژر و اتصال برق، ظرف 2.4 تا 6 ساعت قابل شارژ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *