وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

هیوندای سوناتا ال اف

[ad_1]

معرفی خودرو

car-intro

زبان طراحی مجسمه سیال 2 اینک تأثیر خود را روی سوناتای نسل هفتم گذاشته و چهره این خودرو را دگرگون کرده است. بیشتر تغییرات را می توان در چراغ های جلو و عقب و جلوپنجره خودرو دید. اما سقف و شیب ملایم آن هنوز تداوم بخش راه مدل های نسل فعلی سوناتا می باشد. اندازه بدنه و فضای داخلی رشد کرده و زیرساخت نیز تا 51 درصد مقاومت پیچشی بیشتر، کیفیت و ایمنی بالاتری را ارائه می کند. ابعاد خودرو شامل 4855 میلی متر طول، 1865 میلی متر عرض، 1475 میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور 2805 میلی متر می باشد. فضای بار صندوق نیز 462 لیتر گنجایش دارد. هیوندای می گوید که سوناتای 2015، امن تر از همیشه خواهد بود. شش کیسه هوا، سیستم های ABS, EBD, ESP و TCS، کروز کنترل هوشمند مجهز به رادار، سیستم هشدار خروج از خط، چراغ های پرتو بالای اتوماتیک، تشخیص نقاط کور، سیستم های ایمنی الکترونیکی و ایربگ زانوی راننده همه در جهت تأمین بیشتر ایمنی فراهم گردیده اند. در داخل کابین، داشبورد متقارن، اینک جای خود را به یک داشبورد پهن و تقریباً شش ضلعی و ارگونومیک داده که تا حدودی به سمت راننده زاویه گرفته است. پنل ابزارها نیز از تعدادی ذوزنقه تشکیل شده و در مجموع از طراحی مدرن قبلی فاصله گرفته و کلاسیک شده است. کابین لوکس تر از سابق و با کیفیت تر است. یک سیستم سرگرمی با نمایشگر 8 اینچی نیز در مرکز توجهات قرار می گیرد. سیستم گرم کن و سردکن صندلی های جلو به صورت استاندارد و عقب به صورت آپشن و پرده برای پنجره های عقب از موارد قابل ذکر دیگر می باشند. در بخش قوای محرکه، فعلاً سه پیشرانه برای عرضه در کره جنوبی آماده هستند. موتور 2.4 لیتری 193 اسبی و 247 نیوتن متری در مدل پایه حفظ خواهد شد. اما یک موتور 2.0 لیتری توربو و یک مدل هیبریدی نیز مورد انتظارند. هم اکنون در بازار کره یک مدل 2.0 لیتری CVVL با تنفس طبیعی و توان 168 اسب بخار و گشتاور 201 نیوتن متر و یک مدل 2.0 لیتری LPI با توان 151 اسب بخار و گشتاور 194 نیوتن متر نیز به فروش می رسند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس شش سرعته خودکار استفاده می شود. در حالی که نمونه های هشت سرعته و ده سرعته نیز در مراحل توسعه قرار دارند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *