وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

میتسوبیشی اوت لندر

معرفی خودرو

car-intro

ظاهر اوتلندر به لطف جلو آمدن ستون A ازنظر بصری جذاب تر و تهاجمی تر شده است، اما واقعیت این است که اوتلندر 201۶ بیش از 100 بهبود داشته است. میتسوبیشی ادعا می کند بیش از هر چیز بر روی کاهش سروصدا و تجربه رانندگی تمرکز کرده است. موتور 3.0 لیتری، بدون تغییر نسبت به سال گذشته 22۴ اسب بخار و گشتاور 291 نیوتن متر، تولید می کند. این مدل تنها در حدود ۴۵ کیلوگرم بیشتر از مدل چهار سیلندر وزن دارد. با ورود به داخل اوتلندر متوجه می شوید، نه تنها با مدل MT201۴ تفاوت های زیادی دارد بلکه در مقایسه با مدل V6 هم متفاوت است. استفاده از گیربکس CVT-8، یک بهبود بزرگ برای این شاسی بلند است. در واقع CVT-8 یک مدل بهبودیافته از CVT است و مراحل تعویض دنده مانند شیفتر انجام می شود. دور موتور هیچ گاه کمتر از 1000 دور در دقیقه نمی شود و صداهای ناهنجار نویز که به طورمعمول در CVT ها به گوش می رسد در آن وجود ندارد. موتور ۴ سیلندر 166 اسب بخار و گشتاور 291.5 نیوتن متر تولید می کند، که زیاد نیست، و انتظار نمی رود که شتاب خوبی داشته باشد. اما حتی در سرعت 115 کیلومتر در ساعت، هم دور موتور 2100 دور در دقیقه، است و موتور نسبت به سرعت آرام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *