دسته‌بندی نشده

مثالی از رابطه زیبا و تأثیر گذار میان تحصیل و اشتغال

[ad_1]


ما هم این کدها را دیده‌ایم، اما شاید اصلا متوجه این کد و تکرار شدنش نشده‌ایم. بگذارید با هم چک کنیم.

– نخست داستان اسباب‌بازی را ببینید و پشت خودروی حمل پیتزا را:

به پلاک ماشین دقت کنید: A113

– حالا داستان حشره یا bug’s Life را ببینید. به روی دیوار سمت چپ دقت کنید:


– حالا به دوربین غواص در انیمیشن در جستجوی نمو نگاه کنید:


– روی قطار در انیمیشن خودروها یا Cars:


– حتی در انیمیشن زیبای راتاتوی:


– انیمیشن وال – ای:


– در دانشگاه هیولاها یا Monsters University:


– روی انیمیشنی که پیکسار نساخته یعنی Lilo and Stitch:

 

– در فیلم Avengers :

خب، به نظرتان در پشت این کد عجیب چه چیز نهفته است، آیا آنچنان که گاهی در تفاسیر بعضی‌ها در ایران مرسوم است، در پشت این کد، چیز مرموزی نهفته است. آیا A113 به سازمانی مخفی اشاره دارد؟!

خیر! باید بگویم که A113 صرفا اسم کلاس درسی در انستیتو هنرهای کالیفرنیا است؛ جایی که تعدادی از بهترین انیماتورهای هالیوود، دیزنی و پیکسار پرورش یافتند و راهشان را به دنیای انیمیشن باز کردند.


این کد، صرفا یک تخم‌مرغ شانسی یا easter egg است که برای بزرگداشت این کلاس باارزش و هم‌دوره‌ای‌هایی که در این کلاس بودند، در این انیمیشن‌ها درج شده است.

 


علت انتخاب این مقاله و درج آن در کارشناس رسمی دادگستری، (که با اختصار از سایت یک پزشک انجام شده است)، اشاره به رابطه زیبا و تأثیر گذاری است که می تواند میان تحصیل و اشتغال بوجود آید. رابطه ای که در آن علاقه به رشته تحصیلی، اعتقاد به کارآمدی آن و وفاداری به نوستالژی ها، حرف اول را می زند.

بدیهی است لازمه ایجاد این رابطه و داشتن این روحیه بانشاط، انتخاب صحیح و مبتنی بر علاقه رشته تحصیلی و البته کاربردی بودن آموزشهای ضمن تحصیل است. از این مورد آخر، عموماً با عنوان “مهارت شغلی” یاد می کنیم و می دانیم که مهمترین نقش را در پر کردن فاصله میان آموخته ها و نیاز بازار کار دارد. این موضوع دغدغه بسیاری از دانشجویان و دانش آموختگان است و ما نیز به طور جدی به آن خواهیم پرداخت.

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *