وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

شورولت سیلورادو

معرفی خودرو

car-intro

در نمای ظاهری چراغ ها از نو طراحی شده و دارای روز تاب و مه شکن LED هستند که به همراه جلوپنجره ی نو و درپوش تنومندِ بخش پیشرانه رخ جدیدی به سیلورادو بخشیده اند. سیلورادو Work Truck جلوپنجره ای با عناصر افقی از جنس کروم به همراه حائل های مشکی رنگ دارد و چراغ ها از نوع پیوسته و دارای مقاومت بالا هستند. برای نسخه های LT و LTZ علاوه بر عناصر جلوپنجره در سپرها نیز از کروم استفاده می شود. نسخه Z71 هم کلاً نمای یکدستی (Monochromatic) دارد و همین باعث تمایزش می شود. بالاتر همه این ها نسخه ی های کانتری (high country) قرار می گیرد که از میله های افقی کرومی و حائل های اختصاصی جلوپنجره استفاده می کند و سپرهایش همرنگ بدنه است. تمامی تریم ها از لامپ LED برای چراغ های روز تاب، راهنما و پارک بهره مند هستند. نسخه های LTZ، LTZ/Z71 و های کانتری برای تمامی چراغ ها شامل جلو، روز تاب، مه شکن، پارک، راهنما و عقب از فناوری LED استفاده می کنند. البته مه شکن های LED برای نسخه LT نیز به صورت سفارشی قابل انتخاب اند. در فیس لیفت جدید توانایی پشتیبانی از اَپل کار پلی برای آن اِستار (OnStar) و وای فایِ 4G LTE به طور پیش فرض به تجهیزات اضافه شده که در مدل های دارای نمایشگر 7 اینچی رنگیِ مای لینک (MyLink) پشتیبانی از آندروید اتو (Android Auto) نیز در کنار آن قرار می گیرد. در بحث راحتی و امنیت کابین مواردی نظیر سامانه های اخطار برخورد از جلو، کمکی حفظ خط حرکت، کمکی اینتِلی بیم (IntelliBeam) نوربالا و قفل از راه دور دریچه محفظه بار (به صورت سفارشی) به چشم می خورد. برای LT و LTZ چهار درب می توانید شارژر بی سیم تلفن همراه و صندلی های مجزا هم سفارش دهید که البته در نسخه ی های کانتری استاندارد هستند. سیلورادو 1500 مدل 2016 برای قوای فنی از همان 3 پیشرانه قبلی استفاده می کند: نمونه استاندارد 4.3 لیتری V6 با 285 اسب بخار قدرت و 413 نیوتون متر گشتاور، نمونه 5.3 لیتری V8 با خروجی 355 اسب بخار و 519 نیوتون متر که مصرف سوخت تخمینی EPA برای آن 10.2 لیتر در یک صد کیلومتر است و درنهایت بلوک 6.2 لیتری V8 با حداکثر قدرت و گشتاور به ترتیب 420 اسب بخار و 623 نیوتون متر. از طرفی جعبه دنده 8 سرعته خودکار که پیش ازاین تنها با بلوک 6.2 لیتری ارائه می شد زین پس برای نمونه 5.2 لیتری هم استاندارد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *