دسته‌بندی نشده

درس هایی از کارلوس کی روش برای موفقیت در مسیر شغلی

[ad_1]

                                          

کی روش در مصاحبه ای که بلافاصله بعد از بازی با بوسنی داشتیم، گفته : “ما همه تلاشمان را کردیم که موفق شویم اما به نهایت ظرفیت ذهنی‌مان رسیده بودیم…” .ظرفیت ذهنی برای موفقیت، سقف توان روانی هرکس برای تعیین اهداف بالاتر و همین طور میزان تلاش برای دستیابی به اونهاست. حداکثر ظرفیت ذهنی بازیکنان تیم ملی ما، توقف آرژانتین و انجام بازی های آبرومندانه بود و نه صعود به مرحله ی بعدی و می بینید که همین اتفاق هم افتاد. سقف روانی شما برای موفقیت شغلی تون کجاست؟

کی روش، درجای دیگه ای میگه: ” مهم‌ترین چیزی که یاد گرفتیم این بود که اگر سرمایه‌گذاری کنیم و با قدرت کار را انجام دهیم شانس ما هم مثل همه تیم‌ها خواهد بود…” . سرمایه گذاری یعنی وقت و انرژی گذاشتن برای کسب آمادگی، برای ک:.۸)ب شایستگی تا در میدان عمل بتونیم با قدرت پیروز بشیم … نکته مهم اینجاست که نتیجه ای که میگیریم با میزان سرمایه گذاری که قبلا کرده ایم، ارتباط مستقیم داره. شما چقدر روی خودتون سرمایه گذاری کرده اید؟ چقدر برای موفقیت آماده هستید؟ چقدر برای کسب شایستگی های کلیدی وقت و انرژی می گذارید؟

کی روش در ادامه تاکید می کنه: ” راه زیادی پیش روی ماست و نباید زمان را از دست بدهیم. باید از همین فردا کار را آغاز کنیم…” . خب مشخصه که کسانی که در حال حاضر وضعیت مطلوبی از نظر دوبند قبلی ندارند (آمادگی روانی، سرمایه گذاری برای کسب شایستگی) باید تلاش زیادی بکنند و وقت را از دست ندهند، چرا که زمان محدوده و موفقیت در سنین بالا شاید چندان دلچسب نباشه … حالا شما فکر می کنید چقدر مدیریت زمان دارید؟ با چه سرعتی به سمت موفقیت در حرکتید؟

  [ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *