دسته‌بندی نشده

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی اموال جهت مهاجرت از طریق خویش فرما

[ad_1]

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی اموال جهت مهاجرت از طریق خویش فرما

در این مقاله از کارشناس رسمی دادگستری قصد داریم به صورت کامل به بررسی موضوع ارزیابی اموال جهت مهاجرت از طریق خویش فرما بپردازیم ؛ بنابراین اگر سوالی در این رابطه دارید ، مطالعه مطالب پیش رو اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار می دهد.

 

روش مهاجرت به کانادا امروزه آسان تر و با شرایط متعدد امکان پذیر می باشد. برخی از افراد از طریق خویش فرما اقدام به مهاجرت می نمایند. با این که شرایط خویش فرما سهل تر از شرایط سرمایه گذاری میباشد اما نکاتی مانند نحوه تهیه بیزینس پلن و ایده و اجرای آن بسیار مهم تلقی می گردد. در روش مهاجرت خویش فرما افراد در یکی از حرفه های ورزشی ، هنری و فرهنگی ، کشاورزی تخصص و ایده داشته و می توانند با ارائه یک بیزینس پلن مناسب و کمی تلاش به راحتی اقامت دائم کانادا را تهیه کند. منظور از خویش فرما در واقع افرادی هستند که دارای حرفه و تخصص ورزشی ، فرهنگی و هنری و کشاورزی بوده و امکان فعالیت را دارا هستند.

شرایط مهاجرت خویش فرما :

مهاجرت خویش فرما طبق شرایط و ضوابط خاصی انجام می گردد که در صورت دارا بودن آنها می توانید برای دریافت اقامت دائم مهاجرت نمایید. باید توجه داشته باشید که این شرایط به صورت مستنداتی ارائه می‌ گردد به همین دلیل پیشاپیش نیاز می باشد تا در صورتی که گزینه مهاجرت فامیلی و خویش فرما را در نظر دارید با کمک کارشناس رسمی دادگستری مدارک خود را به صورت مستندات معتبری به پلیس مهاجرت ارائه دهید.

داشتن تجربه : داشتن تجربه در حوزه تخصصی خودتان یک مزیت محسوب می گردد. این تجربه شامل شرکت در همایش ها و نمایشگاه های بین المللی در حوزه فرهنگی و هنری ، کسب افتخارات جهانی در حوزه ورزشی و هنری و کشاورزی و سابقه حداقل ۵ سال فعالیت در زمینه مذکور است که با توجه به میزان تحصیلات ، سن ، شرایط کاری ، میزان تسلط به زبان و شرایط کانادا پرونده شما مبنی بر مهاجرت مورد بررسی واقع می شود‌. شایان ذکر است افرادی که برای مهاجرت خویش فرما اقدام می کنند ، می تواند برای خانواده خود هم اقامت دائم دریافت نمایند. در واقع مهاجرت از طریق خویش فرما باعث ایجاد فعالیت در راستای کمک به اقتصاد آن کشور می شود.

 

عدم سوء پیشینه: از دیگر شرایط‌ مهاجرت خویش فرما نداشتن سوء پیشینه میباشد. اگر بخواهید پرونده خود برای مهاجرت را آماده سازی نمایید نیاز می باشد که گواهی عدم سوء پیشینه نیز ارائه بدهید و تست سلامت را هم انجام بدهید تا گواهینامه سلامت دریافت نمایید.

اثبات تمکن مالی : مهاجرت و دریافت اقامت و یا مهاجرت به کشورهای مختلف دارای روشهای متنوع و گوناگونی میباشد که با توجه به شرایط هر یک از متقاضیان متفاوت است. ممکن می باشد برای یک متقاضی روش سریع و ایده آل روش کارآفرینی باشد ولی برای متقاضی دیگر روش سرمایه گذاری و برای دیگری روش گسترش تجارت و یا از طریق مهارت و تخصص باشد. یکی از مهمترین وجوه موفقیت در اخذ اقامت اثبات تمکن مالی متقاضی ویا خانواده ایشان است که این امر از طریق کارشناسی و ارزیابی اموال و املاک متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی اموال منقول و غیرمنقول همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان محترم در این مجموعه صورت می گیرد.

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی اموال جهت مهاجرت خویش فرما :

به منظور اثبات توانایی و تمکن مالی مورد نظر جهت اخذ اقامت دائم ویا مهاجرت به کانادا ، آمریکا ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا موثرترین روش ارایه نظر کارشناس رسمی دادگستری در رابطه با میزان ارزش ملک و یا سایر دارایی های شما و خانواده است. ارایه نظر کارشناسی رسمی دادگستری همراه با سایر مدارک مورد نیاز باید در نهایت به زبان انگلیسی و همراه با تاییدیه های لازم ارایه می گردد. اثبات تمکن مالی از طریق ارزیابی یک و یا چندین ملک متعلق به متقاضی و همسر جهت دریافت اقامت ؛ اخذ ویزا ، ادامه تحصیل فرزندان توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت راه وساختمان صورت می گیرد.

 

نحوه اثبات تمکن مالی مورد نیاز کشور مقصد با توجه به مندرجات سند مالکیت و ارزش روز گواهی شده توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی اموال امکان پذیر می باشد که بهترین ، کم هزینه ترین و مستندترین روش در محاکم حقوقی و همچنین ادارات مربوطه به کشورهای خارجی است، به خصوص در مواردی که امکان ارایه گواهی تمکن مالی از طریق حساب با موجودی میلیاردی بانکی امکان پذیر نیست. در روش اثبات تمکن مالی از طریق اموال غیر منقول (ملکی) به دلیل امکان بسیار کم تقلب نسبت به گواهی های تمکن مالی بانکی که امکان جابجایی یک روزه پول و یا گردشهای مالی صوری و ساختگی وجود خواهد داشت ، نزد مراجع معتبر از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است.

کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی املاک با کاربری مسکونی ، تجاری ، اداری ، صنعتی با قیمتهای به روز و واقعی املاک مورد نظر ، با مهر و تایید توسط کارشناس رسمی دادگستری ( گواهی تمکن مالی ) صورت می پذیرد.

در موارد تقاضای ادامه تحصیل و دانشجویی ، ارزیابی املاک والدین جهت اثبات تمکن مالی خانواده متقاضی به منظور اخذ ویزای دانشجویی و پذیرش در دانشگاه مورد نظر و یا ارایه به اداره مهاجرت یا سفارت کشورهای کانادا ، آمریکا ، عضو اتحادیه اروپا و در صورت لزوم همراه با تاییدیه های مرکز یا کارشناس رسمی دادگستری و ترجمه به زبان انگلیسی همراه با مهر دادگستری ( مرکز امور مترجمین قوه قضائیه) و وزارت امور خارجه به شما عزیزان ارایه می شود که در این زمینه متقاضیان راهنمایی می شوند با توجه به شرایط متفاوت در پذیرش هر دانشگاه ، قبل از درخواست ارزیابی از مقامات مسئول مربوطه شرایط احراز تمکن مالی را جویا و سپس اقدام کنند.

[ad_2]

کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری، کسی است که بر مبنای قانون کانون کارشناسان دادگستری، دارای وظایف کارشناسان رسمی است و در صورت ارجاع امر به او، باید به طور رسمی، درباره یک موضوع، اعلام نظر کند و می تواند در مواردی که قاضی یا متقاضی برای تصمیم نهایی نیاز به اظهار نظر تخصصی دارد و پرونده را به آن ها ارجاع می دهد با مطالعه کامل پرونده ابراز نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *