وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

آئودی اس 1

معرفی خودرو

car-intro

سابقه نام S1 به سالهای 1980 میلادی برمی گردد؛ زمانیکه آئودی با خودروی Quattro S1 که پیشرانه 5 سیلندر خطی داشت، به مسابقات رالی جهانی می رفت. حالا بیش از 3 دهه از آن سال ها گذشته و نام S1 بعد از پشت سرگذاشتن حداقل 2 سال تست های جاده ای دوباره شنیده می شود. نسخه 2 درب آن S1 و نسخه 4 درب آن هم S1 Sportback نامگذاری شده است.کمپانی کیت بدنه مختصری برای S1 درنظر گرفته که وجود اسپویلر سقفی و خروجی های دوبل اگزوز در طرفین دیفیوزر که بسیار بزرگتر از آن چیزی است که انتظارش را داشتیم، به تنهایی نمای جذابی به این خودرو داده اند. S1 برخلاف A1 مجهز به چراغ های زنون در جلوست و قاب چراغ های LED عقب هم در آن تغییر کرده. این کوچولوی آتشین را می توان با دیسک های ترمز 310 میلیمتری از حرکت نگه داشت؛ استفاده از کالیپرهای قرمز رنگ ترمز نیز که روی آنها لوگوی S1 حک شده بصورت سفارشی خواهد بود. رینگ های استاندارد S1 از نوع 17 اینچی با تایرهای 215/40 است ولی بصورت سفارشی رینگ های 18 اینچ با تایرهای 225/35 نیز عرضه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *