وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات

مرسدس بنز ای 43

[ad_1]

معرفی خودرو

car-intro

مرسدس بنز E43 AMG در سال 2017 با یک موتور قدرتمند 29۵ کیلو وات (۴01 اسب بخار) با حجم 3٫0 لیتری شش سیلندر از نوع biturbo، 9G-TRONIC وارد بازار شود و این قدرت را توسط یک گیربکس اتوماتیک با زمان متغییر کوتاه با عملکرد از نوع AMG 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل می کند. این مدل به کمک دو توربو شارژر و برنامه های کاربردیافزایش راندمان داشته است. گشتاور این خودرو به ۵20 متر بر نیوتن در 2۵00 دور در دقیقه می رساند.شتاب 0 تا 100 مرسدس بنز E43 AMG در ۴٫7 ثانیهاست در ادامه می تواند به بیشترین سرعت 2۵0 کیلومتر / ساعت برسد. طراحی خارجی و داخلی قابل توجه و کمی اسپرت تر شده استو از بدنه ای با قابلیت های دینامیکی عالی بر خوردار استومرسدس بنز E43 AMG از بدنه ای با قابلیت های دینامیکی عالی بر خوردار است.تاکید این خودرو بر آن است که در عضویت خانواده AMG قرار گیرد.این خودرو همانند براد سدان خود دارای سپر جلو با 3 کانال هوا بزرگ تر شده و جلوپنجره مشبک از جنس کرومی، رینگ های 20 اینچی آلیاژی AMG ، اگزوز کرومی با چهار سر که به صورت دو جفت اگزوز ، اسپویلر عقب کوتا و کوچک همرنگ است.فضای داخلی با ماهیت پویا و دارای حس اسپرت است. استفاده از مواد معتبر و همچنین رنگ های جذاب در داشبورد و پانل های داخلی درب به همراه صندلی های اسپرت با روکش چرمی مارک ناپا که در روی خود دارای دوخت قرمزرنگ سفارشی می باشد.نمایشگر 12٫3 اینچی لمسی قطعا تمام نیاز های مولتی مدیای شما را فراهم خواهد آورد.روی فرمان شما دکمه های کنترل لمسی جدید را دارید که بدون نیاز به جدا شدن دست رانندهاز فرمان می توانید به کنترل کل سیستم سرگرمی بپردازید.در کنسول وسط راننده قادر به استفاده از کلید مجزا برای انتخاب حالت رانندگی است.که در آن میرایی و مصرف سوخت می تواند متغیر شود.برای چابکی بیشتر، ویژگی های پیچ خنثی تر و کشش بالاتر حتی در سرعت های بالا، توسعه دهندگان Affalterbach تعلیق ورزش مستقل بر اساس سیستم تعلیق AIR بدن را کنترل طراحی کرده اند. محور جلو چهار لینک با فرمان پنجه های ویژه و مفاصل تحمل بار نصب شده باشند. تمام اجزای شده اند از نظر سفتی بهینه شده است. خمیده منفی بیشتر بر روی محور جلو و بر روی محور عقب چند لینک افزایش دینامیک جانبی.elastokinematics از هر دو محور طراحی شده اند به طور کلی در سفت و سخت تر. همه این اقدامات بهبود چابکی، و افزایش پویایی.سیستم تعلیق بادی چند اتاق با راه اندازی بهار / دمپر ورزشی و تنظیم میرایی به طور مداوم متغیر ترکیب دینامیک خودرو بسیار عالی با سطح بالایی از راحتی سوار. نرخ بهار سخت تر است، به عنوان مثال در هنگام دور زدن و ترمز، به طور موثر کاهش می دهد حرکات نورد.میرایی در هر چرخ به طور خودکار تنظیم با توجه به وضعیت رانندگی فعلی و وضعیت جاده ها است. این است که به سرعت و با دقت انجام می شود، با استفاده از دو دریچه جداگانه برای تک به تک و فشرده سازی نیروهای موجود در کمک فنر و دامپر. ویژگی های میرایی همچنین می توانید در سه حالت، “آسایش”، “ورزش” و “ورزش پلاس” از پیش انتخاب شده باشد، اجازه می دهد گسترش گسترده تر بین عالی راحتی از راه دور و دینامیک رانندگی ورزشی.تنظیم ارتفاع خوردو ،چهار چرخ محرک، پنج حالت رانندگی “اکو”، “راحتی”، “ورزشی”، “ورزش پلاس” و “سینگل”،فرمان حساس به سرعت ،سیستم ترمز بزرگ با تهویه داخلی مناسب، دیسک های ترمز سوراخ دار ، چرخ های 20 اینچی bichromatic از دیگر مواردی بود که در ابتدا به آنها اشاره نشد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *